27 Aralık 2016 Salı

http://hasibecengiz.blogspot.com.tr/2016/12/hasibecengizblog3yasinda-cekilis.html

http://hasibecengiz.blogspot.com.tr/2016/12/hasibecengizblog3yasinda-cekilis.html


#HASIBECENGIZBLOG3YASINDA + CEKILIS

22.12.16
Herkese merhaba !

Yeni bir günden daha selamlar... Bugünkü yazım gerçekten de benim ve blogum için apayrı bir önem taşıyor, çünkü tamı tamına üç senedir ben ve blogum birlikteyiz ^^ Üçüncü yılımı doldururken bu güzel olay namına sizlerle güzel bir yazı ve çekiliş paylaşmak istedim.

Bundan yaklaşık üç yıl önce 2013 Haziran ayında ansızın keşfedip kendimce bir blog oluşturmuş ve amatörce bir şeyler paylaşmaya başlamıştım. O gün bugündür inanılmaz güzel yeni şeyler öğrenip burada sizlerle paylaşıyorum, ve sizlerden de çok güzel dönüşler alıyorum. Bu üçüncü yılımın şerefine de sizlerle birkaç ürün paylaşmak ve çekilişle hediye etmek istedim. Umarım hediyelerimi beğenir ve çekilişime de katılırsınız. O zaman hemen hediyelere geçelim:


Hediyelerimin genel görünümleri bu şekilde, aşağıda detayları da mevcut.

Mry Gül Özlü El ve Vücut Losyonu
Ceradolin Losyon Lipo
Ceradolin El, Yüz ve Vücut Kremi
Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı
Andrea Face Spa
Post-it Seti
Taba rengi altın detaylı cüzdan
Sebamed Tester Kremler ( 4 adet )
Avon Care Salatalık Özlü Yüz Kremi
Avon Colortrend Lip Balm
Kryolan Dudak Kalemi
Kryolan Dudak Kalemi
Turab Yüz Sabunu
Clean&Clear Siyah Nokta Temizleyici Sabun
Tealight Mum (5 adet )
Bitki Çayları ( 8 adet  -  Ada Çayı, Ihlamur, Yeşil Çay, Papatya Çayı)
Avon Kirpik Kıvırıcı
Rocco Sıkı Şeker ( Nar&Çilek)
Beyaz Kupa

**

Çekiliş hediyelerim bu şekilde, umarım en azından bir ürünü beğenmişsinizdir. Çekilişe katılabilmek için yapmanız gerekenler ise çok basit :)

Zorunlu Şartlar:
1- Blogumu sağ üst köşeden takip etmek ( GFC ile )
2- Instagram'dan beni takip etmek - şuradan

İsteğe Bağlı Şartlar
Her sosyal medya takibi ve paylaşımı birlikte +1 hak getirecektir ^^

Takip ettiğiniz isimlerinizi ya da profil linklerinizi, paylaşım linklerinizi ve de güncel bir mail adresini yorumlara bırakarak katılmış oluyorsunuz :)

NOT: Çekilişe katılım olmazsa çekiliş iptal edilecek ve bu yazının altında belirtilecektir !!!

Evet şartlarım ve çekilişim bu şekildeydi, katılımlarınızı bekliyorum şekerler... Bugünlük de benden bu kadar, güzel yorumlarınız için desteğiniz için yine teşekkür ediyorum hepinize... Yeni yazılarda da görüşelim lütfen ! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder