4 Haziran 2015 Perşembe

http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/2015/06/cekilis-haziran-2015.html

Makyaj Tavsiyem Blog | Güzellik-Bakım-Makyaj Blogu: ÇEKİLİŞ ! ( HAZİRAN 2015 )


http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/2015/06/cekilis-haziran-2015.html

ÇEKİLİŞ ! ( HAZİRAN 2015 )

Herkese Merhaba :)

Bugün yazın ilk günü :) Bir şanslı takipçime yaza merhaba hediyesi olarak çekilişle benim de severek kullandığım ürünlerden oluşan bir paket göndermek istiyorum. Çekiliş hem İnstagram hem de Blog üzerinden olacak.

Makyaj tavsiyem blog çekiliş

Çekilişte yer alan ürünler :

- Nivea El Kremi, Duş Jeli, Vücut Kreminden Oluşan Set
-Neutrogena Visibly Clear Peeling
-Max Factor Maskara- Eyeliner Seti
-Vichy BB Krem
-Bioderma Sensibio H2o Makyaj Temizleme Suyu
-The Body Shop Tonik
-Strengthens Nails El Kremi
-Sansiro Vücut Spreyi
-Flormar Passionate Far Paleti
-Flormar Oje
-Flormar Makyaj Bazı
-Lcn Lip- Gloss
-Farmasi Göz Kalemi, Kaş Kalemi
-Denemeniz için bir çanta dolusu tester
-Ve bir takipçim benim belirleyeceğim süpriz bir hediye ile birlikte tüm bu ürünlerin sahibi olacak :)

Çekilişin Şartları :

- Tek zorunlu şartım beni GFC'den takip ediyor olmanız. (  Yan taraftaki bu siteye katılın butonuna tıklayarak blog izleyicim olmanız )

Ek Haklar :

1-Beni İnstagram'dan takip etmek +2 hak .Takip etmek için Tık Tık
2-Çekilişi görseli ile birlikte blogunuzda duyurmak +2 hak.
3-Çekilişi görseliyle birlikte herhangi bir sosyal medyada (#çekiliş,#çekilişvar hastagleriyle ) ya da Google+' dan duyurmak +2 hak
4-Twitter'dan takip etmek +1 hak. Takip etmek için Tık Tık
5-Google + dan takip etmek +1 hak.Takip etmek için Tık Tık



Eğer çekilişe katılmak istiyorsanız; GFC'de takip ettiğiniz ismi,instagram,twitter,google+ da takip ettiğiniz ismi, çekilişi nerede duyurduysanız paylaşım linkini ve kazanmanız halinde size ulaşabileceğim,aktif olarak kullandığınız maili yazmalısınız.

Çekiliş 2 Temmuz 2015' de sona erecektir. Herkese bol şans !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder