19 Haziran 2015 Cuma

BAKIMLI BAYAN: BLOĞUMUN İLK ÇEKİLİŞİ / 1.YIL DÖNÜMÜ HEDİYELERİ

BLOĞUMUN İLK ÇEKİLİŞİ / 1.YIL DÖNÜMÜ HEDİYELERİ


http://bakimliibayan.blogspot.com.tr/2015/06/blogumun-ilk-cekilisi-1yil-donumu.html


Herkese merhabalar arkadaşlar. Bugünkü konu için çok heyecanlıyım, mutluyum! Uzun zamandır bu anı bekliyordum. Geçmişi biraz karıştırınca gördüm ki ilk yazımı 22 Temmuz'da yazmışım. Blogumun 1. Yıl çekilişi için aslında o zaman başlatacaktım ama, o sıralarda vaktim olmayacağı için 1 ay erkene çektim. Her neyse lafı fazla uzatıp sizi de sıkmak istemiyorum. Hediyeler için dün Watsons'ın yolunu tuttum. Hepsini kendime alır gibi aldım, heyecanlandım heveslendim. Umarım sizler de beğenirsiniz. 



 

Nivea Islak Mendil; Ben çok seviyorum. Kendime aldığımı çoktan bitirdim, koyu mavi paketine başladım bile. 

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü ve Toniği; Bu toniği ben de kullanıyorum ve çok memnunum. Bariz bir alkol kokuısu yok diğer toniklerdeki gibi. 

Elseve seyahat boyu şampuan, ee yaz geldi lazım olur artık tatillerde.

Dove deodaranta aşık olmadığımı duymayan kaldı mı? Stoğumdaki 2 tanesini bitirdim bile 1 ay içinde. Size de almak istedim.


Palmolive Body Butter Vanilya Aşkı; Ben bunun kokusunu çok çok çok seviyorum. Her ne  kadar katı kıvamını beğenmesem de, kokusu ve kalıcılığı çok güzel.

Oriflame Discover Blue Paradise; Bunu da oriflameden almıştım 1-2 ay önce. Duş jeli stoğum çok olduğu için sıra gelmiyor bir türlü. Kokusu hafif ve ferah.

Bath and Body Works Winter Candy Apple; Bunu ben Aralık ayında almıştım. başka vücut losyonlarıyla beraber. Ne yazık ki hiç ama hiç sevemedim, eşim beğendi diye almıştım. Ötekiler bitmek üzere buna hiç dokunmadım bile. Her seferinde bu kez seveceğim diyip koklamak için açtığımda daha çok nefret ediyorum. Elimden yolladığım tek ürün bu. Köşede durup çöpe gideceğine sizlerden birisine yollayayım. Umarım siz çok seversiniz. Bana D&P parfümün C24 parfümünü hatırlattığı için sevemedim. O kokudan nefret ederim de.

Avon Our Story; Bunu avondan almıştım 1 alana 1 bedavaydı. Kokuyu sevdiğim için 2 tane bu kokudan aldım, şuan birini ben kullanıyorum birini de size yolluyorum. Elimdeki her şey çok birikti, çok abarttım.






Pastelin meşhuuur 80 numaralı bordo ojesi ve flormarın 320 numaralı ojesi.

Nyc küçük far paleti (bence renkler süper kendime de alacağım)

Pastel 17 numaralı allık. Allık kullanmama rağmen aşık oldum, açıp kullanasım geldi.
Oriflame pembiş ruj.

Hepsi bu kadar arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Biliyorum çok uzun konuştum ama hepsini tek tek açıklamak istedim. Gelelim çekiliş şartlarına!



Çekiliş şartları;
 - GFC'den beni takip ediyor olmanız gerekli. Yan tarafta, "bu siteye katılın " yazısına tıklamanız yeterli. 
 - Ve google +'da beni takip etmeniz gerekli. O da hemen GFC kısmının altında mevcut, yan tarafta.
 -Çekilişi google +'da, facebookta duyurmak +1 hak 

 -Bloğunuza resimli olarak paylaşmak +2 hak. Yorum kısmına beni GFC'den ve Google +'dan takip ettiğiniz ismi, mail adresinizi, yazın şekerler. Paylaşım yapanlar paylaşım linkini de eklesin. 

Çekiliş 11 Temmuz Cumartesi günü sona erecektir.

Kargo ücreti bana ait dememe gerek yok sanırım, hediyenin kargosu mu olur. Herkese bol şans diliyorum. Kendinize iyi bakın :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder