17 Şubat 2015 Salı

Tarzım ve el emeğim: KARGO SİZDEN, ÇANTA BENDENNNNNNN ÇEKİLİŞİİİ

Tarzım ve el emeğim: KARGO SİZDEN, ÇANTA BENDENNNNNNN ÇEKİLİŞİİİ

KARGO SİZDEN, ÇANTA BENDENNNNNNN ÇEKİLİŞİİİ

KAPANDI

İkinci blog çekilişimi başlatıyorummmm. Tek yapmanız gereken beni GFC den takip etmek ve Facebook sayfamı beğenmek. Bu çanta çok süslü, kokoş tarzı sevenler ve sık sık düğün, parti gibi konseptlere katılanlar için gayet hoş bir tercih. Ek haklar konusunda verdiğim bir hakkı unutmuşum blogger bir arkadaşımın ikazı sonucunda farkettim. Birinci çekilişime ve bu çekilişime katılanlara +3 hak vereceğim diye beyan etmiştim. Yani her iki çekilişime de katılanın +3 hakkı olacak. Ayrıca eklemelerde bulundum, bu makyaj malzemelerini Cheapsmells diye yabancı bir siteden almıştım. Fakat seçerken yanlışlık yapmışım, hiç kullanılmadı. Çünkü farları simli ve ruju çok koyu, pek tarzım değil. Bu nedenle çekilişime eklemeye karar verdim.





















  • Ek Haklar için;
  • Blogunda paylaşmak (' 2 görsel) +3 hak
  • çekilişi Gerçek Faceboook sayfanızda paylaşmak +3 hak
Çekilişim 15.02.2015 tarihinde sona erecek ve kazanan Random.org ile belirlenecek.....
Hadi bakalım herkese bol şanslarrrrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder