16 Ocak 2015 Cuma

#my beginning my life#: YUSUF'TAN SİZLERE ÇEKİLİŞ HEDİYESİ!:)

http://zeyusanka.blogspot.com.tr/2015/01/yusuftan-sizlere-cekilis-hediyesi.html


YUSUF'TAN SİZLERE ÇEKİLİŞ HEDİYESİ!:)








Sevgililer günü gittikçe yaklaşıyor ve bu çekilişi de sevgilim sizler için hazırladı! Ürünleri tamamen kendisi seçti ben çok beğendim, bakalım siz nasıl bulacaksınız!:)
Neler varmış bakalım mı?











İşte sevgili Yusuf'un sizler için seçtikleri:)
Yakından bakalım!:)






Vücudunuza sürdüğünüz an ışıltı veren bir sihir!:)






Tatlı bir pembe ruj rengi çok güzel!:)

NYC 438 CANDY RUSH






Ojede bu tarz renkleri çok seviyorum!:)

NYC 264 NUMARA






Kahverengi saçlar için kuru şampuan.

KURU ŞAMPUAN COCOA BROWNİE 








Durma! Hayatına biraz renk kat!:)

FLORMAR FARLAR






Bana göre Flormar'ın en kaliteli ürünlerinden.

FLORMAR MULTI EFFECT POWDER








Bu kokuya bayılıyorum!:)

FLORMAR BODY LOTİON/STRAWBERRY






Çok sevdiğim bir ürün daha.

NATURALS OLİVE HAND CREAM / ORGANİK SERTİFİKALI!











Bu kış ayında sizlerin de elini düşünmemek olmazdı değil mi? :)


VASELİNE












Bu şampuanın methini çok duydum ancak henüz kullanma fırsatım olmadı.

SYOSS OLEO BAKIM






Ağız çalkalama suyu.Çok sevdiğim bir ürün!

WATSONS FRESH MİNT MOUTHWASH














Tüm bunlar için yapmanız gereken;

  • bloğumu takibe almak
  • bloğunuzda görseli ile(en az 2 fotoğraf) yayınlamak
  • instagramdan takibe almak
  • instagramdan #zeyuslovecekilis hashtag'ı ile paylaşmak.
Ek haklar için:
  • facebook'ta paylaşmak
  • twitter'da paylaşmak
Kargo bana ait,çekiliş 10 şubatta sona erecek.
Çekilişe katılan kişi sayısını kağıtlara yazacağız, Yusuf içinden bir tanesini çekecek.
Yusuf'a çok teşekkür ediyor,hepinizi öpüyorum!
Hepinize bol şanlar!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder