30 Ocak 2015 Cuma

http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/2015/01/ilk-cekilisimmmmmmmm-krmz-rugan.html

http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/2015/01/ilk-cekilisimmmmmmmm-krmz-rugan.html


İlk Çekilişimmmmmmmm-Kırmızı Rugan Ayakkabılarım

Son 1 aydır ne alıyorsam çifter çifter alıyordum.Sebebini bugün açıklıyorum.Evetttt ilk çekilişimi yapıyorummm :) Hazırladığım ürünler herkesin işine yarayacak buna eminim :) Bakım,kozmetik,saç boyası gibi çeşit çeşit şey koydum içine.Aslında doğum günüm için yapacaktım ama sabredemedim ürünlerim de hazır olunca fazla bekletmek istemedim.Henüz yeni bir bloğum var ama yazılarım için gerçekten de emek veriyorum.Özgün içerikler yayınlıyorum.Eminim ki zamanı gelince hak ettiği değeri görecektir bloğum.Herneyse fazla konuştum sanırım :) Ürünlerimize göz atalım :)






*Bioblas-Yağlı Saçlar için Şampuan
*Depitak 24'lü Sir Ağda Bantları
*Palette Deluxe 6.0 Saç Boyası
*Scarlet 20'li Günlük Ped
*Palmolive Çilekli Body Butter
*Pure Beauty CC Krem (Natural)
*Note Lip Gloss-14 numara Sugar Pink
*Golden Rose Wonder Lash Maskara
*Rimmel 1000 Kisses Ruj-500 Unstoppable Red
*Diadermine Falten Expert 3D Nemlendiri Krem-5 ml
*Cecile Ojeler( Soldan sağa 99,76,13,07,111,74,84)
*Loreal ve Selesta Testerı

(Ürünlerim çekiliş için alındı ve kesinlikle kullanılmadı)

Zorunlu Şartlar

*Gfc takibi
*G+ takibi ve ilk görselle beraber paylaşım yapmak ve paylaşım yaptığınız linki yorum kısmına yazmak
*Herhangi bir sosyal medya hesabından ilk görseli kampanya linkimle beraber paylaşmak ve paylaşım linkini yorum kısmına yazmak

Artı hak isterseniz

*Bloğunuz varsa bloğunuzda  görselle beraber paylaşmak +1 hak veriyor.

Paylaşım yaptığınız linkleri kontrol edeceğim arkadaşlar.Ve lütfen size ulaşabileceğim emaili yazmayı unutmayın.

Not:Kazanan arkadaşa 3 gün boyunca ulaşamamam halinde aynı isimlerle bir çekiliş daha yapacağım.

SON KATILIM TARİHİ 1 MART 2015 SAAT 00.00

                                                    HERKESE İYİ ŞANSLAR :)

2 yorum:

  1. Scarled günlük ped ne kadardı ya unuttum söylermisiniz ?

    YanıtlaSil
  2. Scarled günlük ped ne kadardı ya unuttum söylermisiniz ?

    YanıtlaSil