8 Aralık 2014 Pazartesi

Mutluluk Halleri: Yeni Yıl Çekilişim var

http://www.mutlulukhalleri.com/2014/12/yeni-yl-cekilisim-var.html


Yeni Yıl Çekilişim var

Blog yazmaya yeni başlayan amatör biri olarak,hem beni takip edenlere teşekkür etmek,hemde paylaşımlarımın daha çok kişiye ulaşmasını sağlamak amacıyla takipçilerime yeni yıl hediyesi vermek istiyorum.

Hediye Seçerken çok kasılsamda.şekilden şekile girsemde karşımdakinin
beğenmeme ihtimallerini düşünürsem karar vermekte zorlanıyorum.
Blogda hediye vermenin güzel tarafı ise beğenenlerin çekilişe katılması,yani böylelikle çok isteyenler arasında çekiliş yapacağım için mutluyum.

Yeni yıldan herkes sağlık,mutluluk,başarı ister.Belki doya doya keyif yapmak,Arkasına huzurla yaslanıp kahvesini yudumlamak.Çoğu kişi için basit görünen bu eylemi gerçekleştirmeye fırsat bile olmuyor.(özellikle anneysen) :)

Bazen mutluluk sevdiklerimizle içtiğimiz bir fincan kahvede saklıdır. Ve bir fincan kahvenin 40 yıl hatırı için bu hediyeleri aldım.



ve bazen mutluluk soğuk kış günlerinde içilen sıcak bir çorbada gizlidir..Yada çocuğumuzun sorunsuz yemek yediğine şahit olmaktır mutluluk.


Ve bazen mutluluk bikaç kişinin mutlu olmasını sağlamaktır. 

Allah'ın hakkı üçtür diyip.3 kişiye bu hediyelerden vermek istiyorum.
Yukarıdaki fincan takımlarından çekilişle  2  kişiye hediye göndericeğim.3.kişiye ise çorba kaselerini ve bebek kaşıklarını hediye etmek istiyorum.

Çekilişe hak kazanmak için yapmanız gerekenler çok basit.

1-Bloğumu izlemeye almanız Gfc'den. (zorunlu)(Bloğuma girince Sağ alt köşede  izleyiciler altında bu siteye katılın yazan yer)

2-Facebook,Twitter ve Instagram'dan @mutlulukhalleri 'ni takip etmeniz.

3- Çekilişimi görseli ile birlikte facebook sayfanızda paylaşmanız.+1 hak

4-Çekilişimi görseli ile birlikte bloğunuzda duyurmanız halinde +2 hak elde etmiş oluyorsunuz

5- Çekilişimi görseli ile birlikte Twitter ve Instagram hesaplarından duyurmak +2 hak


facebooktan takip için :tık tık
Twitter'dan takip için tık tık
Instagram'dan takip için tık tık


Şartları yerine getirip "ad-soyad, mail adresiniz ve paylaşım linklerini" yazarak bu yazının altına yorum bıraktığınızda işlem tamam.


Çekilişimiz 25 Aralık günü sona erecektir.Herkese bol şans diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder