23 Aralık 2014 Salı

Ecefobi: YILBAŞI ÇEKİLİŞİ BAŞLASIN


http://ecefobi.blogspot.com.tr/2014/12/yilbasi-cekilisi-baslasin.html

çekiliş


Instagram çekilişim devam ederken, blogumun yılbaşı çekilişini de söz verdiğim gibi hemen başlatmak istiyorum.
Yine kendi bütçem elverdiğince, ilk çekilişimde olduğu gibi dolu dolu bir paket hazırladım size, umarım beğenirsiniz.
Görselde yer alan hediyeler, sadece bir kişinin olacak.
Hediyelere daha yakından bakmak isterseniz, biraz yaklaşınnnn:


hm palet

H&M 'in, içinde 18 adet far ve 2 allığı olan bu tatlı paleti. (hiç kullanılmadı ve çekiliş için alındı)

dove

Dove, Dermokil, Madame Coco ve Palmolive ürünleri...

i am natural cosmetics

Daha önce birkaç blogda hakkında olumlu yazılar okuduğum Pretty Perfect Facial Roll-on (size yüz, kendime de göz için olanını aldım),
yurtdışı bloglarında gördüğüm ve ordaki Migroslarda satıldığını bildiğim, burda da satılmaya başlayınca hemen ve yine sizin için aldığım I am Naturel Cosmetics (Rose serisi) gece kremi.

golden rose oje

Essence' in naneli dudak parlatıcısı ve Golden Rose oje,
tabi bir de Elidor'un tam boy şampuanı ve saç kremi var...


Çekilişin zorunlu şartlarına gelirsek;

İzleyiciler bölümünden bana katılmanız,
G+ dan takibe almanız.
Size ulaşabileceğim bir mail adresini de yorumlarınıza eklemeyi unutmayın...



Ek haklar ise; 
Twitter, Instagram, Facebook ve G+ paylaşımlarının her biri (+1) hak getirecek.
Beni twitterda takip etmek (+1)
Beni instagramda takip etmek (+1)
Bloğunuz varsa ve en az 50 izleyiciniz mevcutsa, fotoğraflı şekilde çekilişi duyurmak (+3) hak getirecek.

Çekilişin paylaşım linkini yorumlarda belirtmeyi lütfen unutmayın. Instagram da dahil, link bırakılmayan paylaşımlar geçersiz sayılacaktır.
Yurtdışına gönderim yapamıyorum.
Kargo ücretini tabiki ben karşılayacağım.
Herhangi bir sorunuz olursa, blogumun sağ tarafında yer alan ''Bana Ulaşın'' kısmından yazabilirsiniz.
Sonuç her zamanki gibi randomla belirlenecek ve çekilişin bitiminden birkaç gün içinde, instagram hesabımdan videolu şekilde paylaşılacaktır.
Son katılım tarihi 31 Aralık 23:59.

Bol şanslar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder