21 Ekim 2014 Salı

TAKTAKIŞTIR GİY YAKIŞTIR: 301 KİŞİ'YE TEŞEKKÜR ÇEKİLİŞİM VAR :)

TAKTAKIŞTIR GİY YAKIŞTIR: 301 KİŞİ'YE TEŞEKKÜR ÇEKİLİŞİM VAR :)


http://bornova74.blogspot.com.tr/2014/10/301-kisiye-tesekkur-cekilisim-var.html


301 KİŞİ'YE TEŞEKKÜR ÇEKİLİŞİM VAR :)

Hepinize merhabalar bugün sizlere bir çekiliş yazısı ile karşınızdayım uzun zamandır çekiliş yapmadığımı fark ettim ve bende sizlere 301 kişi olma şerefine bir çekiliş düzenledim..Ayrıca yılbaşına yaklaştıkça kocaman güzel bir çekilişim olacak takipte kalın..Blogumu açalı 2.5 yıl oldu ama bloguma düzenli yazı yazmaya başlayalı şubat'ta 1 yıl olacak..Ne çabuk geçiyor günler değil mi? :) Gelelim çekilişime;

           white&red parfüm
          avon el kremi
          palmolive duş jeli (küçük boy)
          golden rose oje (2)
          Pastel bordo oje
          wozaj saç tebeşiri (mavi)
          essence lip balm (çilekli)
          wet n wild bordo ruj
          deneme boyu ürünleri

Şimdi de gelelim bu küçük kutudaki güzellikleri kazanmanız için yapmanız gerekenlere:
   

         İlk olarak her zaman ki gibi gfc'den beni takip etmeniz gerekiyor.. (çekiliş bittiği zaman takipten çıkanları bu sefer engelliyorum bilginize)
     
Çekilişi ikinci resim ile blogunuzda duyurmanız +3 hak (blogunuzda en az 30 kişi olmalı)
        
Beni instagramdan takip etmek (nagehanbuse13ayrıca 2. resim ile çekilişimi duyurursanız ve #taktakıştırgiyyakıştırçekiliş #buseninçekilişivar beni de etiketleyerek paylaşırsanız +2 hak
                   
Twitter'da takip etmek için twitter için tık tık ve facebook'ta takip ederseniz facebook için tık tık bunlar ayrı ayrı +1 hak eğer ki çekilişimi de paylaşırsanız +2 hak olacak ayrı ayrı...
                  Ayrıca facebook sayfamı beğenmeniz yan tarafta var ama link koyuyorum yine de 
facebook sayfası için 
g+ da paylaşmak +1 hak
     
İnstagram hesaplarınız açık olmalı görebilmem için aynı şekilde twitter ve facebook için de geçerli ayrıca bunun dışında herhangi bir sosyal ağ geçerli değil..
Yorum bırakırken paylaştığınız linkleri yazmayı ve mail adresinizi bırakmayı unutmayın..
Bu arada yoruma nerede yaşadığınızı da yazar mısınız?
             Detaylar bu kadar çekiliş 17 ekim'de bugün başlıyor 17 kasım'da saat 00.00 da bitiyor 2-3 gün içinde açıklarım çekiliş sonucunu...Kargo tarafımdan karşılanacak.yurt dışından katılım kabul etmiyorum ne yazık ki..
Sizlere kolay gelsin değerli izleyicilerim hoşçakalın sormak istediğiniz bir şey varsa yorum kısmına yazabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder