15 Ekim 2014 Çarşamba

Süslü Şirine: Süslü Şirine'nin İlk Çekilişi :)

http://suslusirine.blogspot.co.uk/2014/09/suslu-sirinenin-ilk-cekilisi.html

Süslü Şirine'nin İlk Çekilişi :)

Merhabaa :)



Uzun zamandır bir çekiliş yapmak istiyordum bugüne kısmetmiş artık :) Hem 62 takipçime teşekkür olarak hemde yeni insanlara ulaşabilmek için başlatıyorum bu çekilişi. İnşallah beğenirsiniz :)



Hediyelerim:


Oriflame Gloss Booster Peach ve Watermelon

Rimmel London Kate Moss 30 Bu videoda rengini görebilirsiniz ben açmak istemedim.

Kalyon 224 ve 221 numaralı ojeler


Elidor Işıldayan Parlaklık Saç Kremi

Duru Perfume Orkide Özlü Duş Jeli

Gliss Kuru ve Yıpranmış Saçlar için Saç Bakım Köpüğü


Nivea Deniz İğdesi ve E Vitaminli El Kremi burada bahsetmiştim

Oriflame Party Queen El Kremi

Oriflame Pure Nature Nemlendirici Rahatlatıcı Jel


Oriflame Very Me Iced Purple ikili far

Rival de Loop Anti Shine Paper

Oriflame Wonder Lash Maskara (Yeşil)

Koton Küpe

Oriflame Göz Farı (yeşil)

Loreal Saç Kremi


ÇEKİLİŞ ŞARTLARI

Çekilişim için tek şartım blogumu takibe almanız,adınızı,gfc isminizi mail adresinizi ve ek hak istiyorsanız ek hak linklerini yorum olarak bırakmanız.

EK HAKLAR

Çekilişimi blogunuzda ayrı bir post olarak duyurmanız +5

Çekilişleri yayınladığınız postta duyurursanız +2

Google+ da paylaşmak +3

Beni çevrelere eklemeniz +3

İnstagram hesabımı takibe almanız +4 tık tık

İnstagramda @cemre.7 #çekilisvar #çekiliş etiketleriyle paylaşmanız +4

Facebook sayfamı beğenmeniz tık tık +2

Facebookta herkese açık bir şekilde paylaşmanız +3

Twitter'da paylaşmanız +3

Ek hakları biraz bol tuttum daha çok kişiye ulaşabilmek için.

Yaklaşık 1 ay sürdürmeyi düşünüyorum. Yeterli katılım olmazsa süreyi uzatabilir veya çekilişi iptal edebilirim.

Çekilişimi cekilisyap.com'dan yapacağım.

Kargo ücreti bana aittir. Antalya içi olursa elden de verebilirim hemde tanışmış oluruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder