24 Ekim 2014 Cuma

Seffaf Bulutlar: ÇEKİLİŞ..Kişiye özel havlu ve dahası...

http://seffafbulutlar.blogspot.com.tr/2014/09/cekiliskisiye-ozel-havlu-ve-dahas.html

ÇEKİLİŞ..Kişiye özel havlu ve dahası...

Merhaba,öncelikle herkese mutlu haftalar diliyorum. Bu yazı benim için daha bi heyecanlı oldu.Çekiliş kazanmaya alışmıtım ama ilk kez çekiliş düzenleyeceğim için hem mutlu hemde aşırı heyecanlıyım :))) 

Eeeee hediyeleri hep ben toplayacak değilim yaa :))) Biraz da dağıtmak gerek diyerekten bugün Allah'ın izniyle bi çekiliş başlatıyorum.Umarım ilgi görür ve bol katılımlı olur... Bakalım neler varmış??


Bu havluya kazanan kişinin isminin yazılı olduğu bir mutfak havlusu olarak tasarladım. sağ tarafa da desen koyucam sabırsızlandım henüz onu yapamadan fotoğrafını çektim :))



Bu daaaa kurbağalı keçe kitap ayracımız..


Koton indiriminden kendim için bir şeyler kaparken sizler için de bunu düşürdüm payınıza :)) (kesinlikle kullanılmamıştır.Küpelerde geri alım olmadığından kesiyorlar ve etiketini sökerken ambalaj biraz kirlendi)


Bu şirin paticikler de bardak altlığı,sevdiğinizle birlikte mutluluk ve aşk için diye...


Magnetli Süslü kurukafamız :)


Bu gözlüğü geçtiğimiz sezon avondan almıştım ama inanın bir kez bile kullanmadım öyleki çekmecenin bir köşesinde unutmamın sebebi ise bana pek gitmedi yüzümde küçük kaldı. Düşündüm ki neden oralarda sürünsün,sizlerden birinin olabilir. Ambalajını da ikinci kez sizler için açtım.


Bu şirin penguencik de bir broş... Kışa hazırlık olsun :)


ÇEKİLİŞE KATILMAK için;
sizden rica ettiğim şey ise,GFC'de (bu siteye katılın yazan yerden) beni takibe almanız ve Facebook sayfamı beğenmeniz.


EK HAK olarak da;

- Blogunuzda toplu çekilmiş görsel ile birlikte yayınlarsanız +2
- Herhangi Bir Sosyal ağda herkese açık paylaşırsanız +1 Hak elde etmiş olacaksınız.


Yani şartların hepsini yerine getirdiğiniz takdirde toplamda isminiz 4 kez yazılmış olacak. Kampanyacı blogları dahil etmeyeceğim.zorunlu şartlarımdan biri eksik olursa buradan tamamlamanız için belirtirim zaten fakat yine de eksik olursa ne yazıkki üzülerek kabul edemeyeceğim.

Son olarak Yorum kısmına gfc ve facebook hangi isimle takip ettiğinizi eğer varsa paylaşım linkinzi ve güncel mail adresinizi yazarsanız sevinirim. Kargo bana ait.Yurtdışı gönderimi yapamayacağım. Çekilişin bitişini 25 Ekim olarak belirliyorum fakat yeterli katılım olmadığı takdirde belki biraz daha uzatabilirim :)
Haydi bakalım herkese bol şans diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder