30 Ekim 2014 Perşembe

Kozmetik Aşığı: 1. Yıl Çekilişiiiiiim!

http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2014/10/1-yl-cekilisiiiiiim.html

1. Yıl Çekilişiiiiiim!

Evet kankitellalaaaaar bayram sonrası sürprizim var demiştim=)

Blogumu açalı tam 1 yıl oldu! Blog açmanın ve bu dünyanın hiç dışarıdan gözüktüğü gibi olmadığını anladım, iyisiyle kötüsüyle birçok şey gördüm öğrendim, çook tatlı insanlar tanıdım, arkadaşlar kazandım. 1 yılda 354 yazı yazmışım, 104.410 defa tık almış ve 516 kişi olmuşuz^^ Hepinize desteğiniz için çok teşekkür ederim!

Size böyle bir hediye hazırladım. Umarım beğenirsiniz ^.^


Neler varmış teker teker bakalım=)

1) Benefit Feelin' Dandy Dudak&Yanak Kiti : Çekilişin yıldızı:) İçinde Benefit'in en sevilen likit allığı Posie tint, en sevilen aydınlatıcısı High Beam, en tatlı pembe allığı Dandelion ve aynı isimle nude pembe renkli gloss uDandelion Ultra Plush ile bir adet allık fırçası bulunuyor.  Sadece fotoğraflamak için açıldı, jelatini üzerinde duruyor. Yorumlarını, uygulamalarını görmek için bu bloga bakabilirsiniz=)


2) The Body Shop Chocomania Duş Seti : 2 adet duş kremi ve 1 tane duş lifi var. Çikolata kokusunu seviyorsanız bayılacağınızdan eminim:) Ben vücut kremi ve dudak balmını çok severek kullandım.




3) Yves Rocher Monoi de Tahiti Kuru Yağ : Yaz kış ister vücudunuzu nemlendirmek için ister saçlarınıza parlaklık vermek için kullanabileceğiniz harika kokulu kuru yağ. Ben de severek kullanıyorum hatta yazısı burda

4) Wet n Wild Silent Treatment : WnW'ın en sevilen 3lü farlarından. Sonbahar ve kış için renkleri çoook uygun.

5) Elf far bazı : Farları far bazsız sürme devri çoktan geçti:) Oldukça iyi olduğunu duyduğum bu far bazı rahat 1-2 yıl gidecektir=)

6) Essence 60 Cutie Mac Cute : Essence'in rujlarını severek kullanıyorum. Başka bir rengini hattaburda yorumlamıştım. Bu ışıltılı pembe rujunu da hem gündüz hem gece kullanabilirsiniz diye seçtim.

7) Maybelline Baby Lips  Pink Punch : Bende de Cherry me olanı var ve yapısını çok sevdim! Siz de denemediyseniz deneyin istedim:)




8) Testerlar: Hangi ürünün benim için olmadığını en iyi testerlarla anlıyorum bu yüzden çok seviyorum. Size de denemeniz için bir sürü tester seçtim:

Cyrene Keratin&Collagen Dolgunlaştırıcı&Yapılandırıcı Şampuan
Pastel 10 kırmızı oje (tester değil)
Elite Metalik far 50 gri (tester değil)
Lavera Basis Sensitive Nemlendirici Krem
Lavera Body Spa Coconut Dream banyo deniz tuzu
Lavera kuru ciltler için 24sa nemlendirici krem
Lavera Creme Soft nemlendirici 
Missha Perfect Cover bb krem no.21
Aknicare renkli nemlendirici 
Ren yenileyici gece kremi
Ren nemlendirici yatıştırıcı gündüz kremi


Zorunlu Tek Şart
Blogumun GFC'den takipçisi olmak(Yukarda sağ üstte pembişli olan 'bu siteyi takip et' 'bu siteye katılın' yazan yeri tıklayarak) ve size ulaşabileceğim aktif email adresinizi yorum kısmına yazmanız

Ek Haklar
1. Bloglovin'den takip ederseniz +1
2.Google+ takip ederseniz +1
3. Facebook hesabınızda paylaşırsanız +1
4. Twitter hesabınızda paylaşırsanız +1
5. Instagramda #kozmetikasigicekilis yazarak en üstteki görselle paylaşırsanız +2
6. Blogunuzda en üstteki fotoğrafla paylaşırsanız +3,


Tüm ek hakları da yerine getirdiğinizde 10 hakkınız oluyor:) Ek hakları yerine getirenler lüüüütfen bloglovin de hangi isimle takip ettiklerini , twitter, facebook, blogda paylaşım linkini, instagram adlarını da yazsınlar;) Aksi takdirde ek haklar geçerli olmayacaktır. Kapalı hesaplar sayılmayacak.

Instagram : meyvesalatasii
Twitter : meyvesalatasii
Facebook : Kozmetik Aşığı
Google+ : Kozmetik Aşığı



**Çekiliş blogları kabul edilmeyecektir.
**Yurtdışına gönderim yoktur.
**Kargo tarafımca karşılanacaktır.
**Kazanan random.org ile belirlenecektir.
**Kazanan kişi 48 saat içinde dönüş yapmazsa çekiliş tekrarlanacaktır.
**Hesaplar düzenli kontrol edilecek, takipten çıkaran, paylaşımlarını silenin hakları iptal edilecektir.
**Birden fazla yorum yazmayın lütfen, geçersiz sayılır.
**Ürünlerin hepsi sıfırdır, sadece fotoğraflamak için açılmış, asla kullanılmamıştır.

Bol katılımlı bi çekiliş olsun inşallah:) Çekiliş 7 Kasım 23.00 itibariyle bitecektir:)
Kazananı 11 Kasım'da açıklayacağım =) Katılımlarınızı bekliyorum kankitellalar!:-* Herkese bol şans=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder