12 Ekim 2014 Pazar

İŞİN ''ASLI'': Çekiliş: 1.YIL ÇEKİLİŞİM!!!!

Çekiliş: 1.YIL ÇEKİLİŞİM!!!!




Merhabalar canlarımm:) Uzun süredir beklenen çekilişim artık hazır. Umarım çekilişimi beğenirsiniz. Katılım da çok olur umarım. 


Normalde 02.09.2014’de başlatmam gerekirdi. Ancak izleyici sayımın biraz artmasını bekledim. Biraz artınca 12 Ekim’de doğum günüme özel başlatayım dedim. Ama dayanamadım ve 11 Ekim’de başlattım:)
Öncelikle Fotoğraflar:

-Oriflame Sweden Kiraz Aromalı El Kremi
-Urban Natural’s Argan Yağlı&Keratinli Saç Bakım Şampuan( 50 ml)
-Flormar Nail Enamel 430 numara Oje (1 KEZ DENEDİM)
-Oriflame Sweden Essentials Arındırıcılı Yüz Jeli
-Golden Rose Mega Hacim&Uzunluk Veren Maskara



-Oriflame  Sweden Meyve süslemeli Tırnak Törpüsü ( 3’lü)
-Flormar Göz Kalemi No:101
-Loréal Elseve Mucizevi Yağ Numunesi
-Avon Siyah ve Beyaz Nokta Görünümlü Temizleyici (1 KEZ DENEDİM)
-Avon Colortrend Colour Smoothies Dudak Balmı/Fushia Flash- Fuşya Renkli Ruj denilebilir
-Vaseline Cocoa Radiant Vücut Losyonu (200 ml)
-La Fera Makeup Allık No:1 (The Balm/Hot Mama Allık’ın rengine çok benziyor)


-Sesu Tüy Sarartıcı Krem
-Lux 50’li Pamuklu Çubuk
-Oriflame Sweden Pure Nature Nektarin ve Armutlu Yüz Temizleme Jeli (150 ml)
-Watsons Antioksidan Peel off Yüz Maskesi /Meyve Şerbeti


Çekiliş Şartları:

*Zorunlu Şartlar 
-Bloğumu GFC'den ve Google+'dan takip etmelisiniz. (Bu +1 Hak demektir)

*Ek Haklar

-İnstagram'dan Beni takibe alırsanız ve fotoğrafı paylaşırsanız Not: Aynı zamanda fotoğrafı instagram'a koyarken ''@aslihan_murat #isinaslidancekilis #cekilisvar #cekilis'' yazmayı unutmayın. Bu şartları yapınca +2 hak 
İnstagram'dan,Twitter'dan ve Bloğunuzdan Paylaşacağınız Fotoğraf

-Twitter'dan Beni takibe alırsanız ve üstteki fotoğrafı paylaşırsanız, aynı zamanda twitter'da tweet atarken beni de mentionlamayı unutmayın. ÖRNEK TWEET: '' @ASLIHAN_MURAT #isinaslidanhediye #cekilisvar #cekiliş''. Bu tweet'i de fotoğrafla birlikte yolladıktan sonra +2 hak kazanacaksınız.
-Diğer sosyal medya hesaplarında da paylaşırsanız, her sosyal medya paylaşımı için +2 Hak kazanacaksınız.

-Bloğunuz varsa aynı 4'lü fotoğrafı paylaşıp bu yayının linkini koyarsanız +3 Hak kazanacaksınız.

TWİTTER HESABIM İÇİN TIK TIK
GOOGLE + HESABIM İÇİN TIK TIK
INSTAGRAM HESABIM İÇİN TIK TIK


Son olarak twitter ve diğer hesaplarda paylaştığınız yayınların linklerini yorum kısmına atın. Aynı bloğumu,google+ hesabımı ve zorunlu olmamakla birlikte twitter ve instagram hangi isimle takip ettiğinizi de yazmayı unutmayın(link verirseniz beni çok mutlu edersiniz. Ama link vermek zorunlu değil). Bir de ulaşmam için aktif olarak kullandığınız e-mail'inizi de yorum kısmına atın ki kazandığınız zaman ulaşmam güç olmasın.

ÖNEMLİ AÇIKLAMA:

-Kapalı profilleri takibe alacağım. Ancak kapalı profili olanlar da beni takibe almayı unutmasın. Yoksa çekilişe dahil edemem üzgünüm.
-Sadece yurticine gönderim yapabiliyorum. Öğrenci parası ne yapalım =)
-Lütfen çekiliş bitince takipten falan vazgeçmeyin. Çünkü çekilişleri devam ettireceğim. Bir diğer paket tamamlanmak üzere. 
-Çekiliş için son katılım tarihi 15 KASIM 2014.
-Kazanan kişi üç gün içerisinde mailime cevap vermezse yeniden çekim yapacağım.
- Kazananlar instagram hesabımdan video ile belirlenecektir.
-Bir sonraki çekilişler için yeni bir kural:
Önceden izleyicim olan her katılımcı +2 hak alacak. Yani izleyicim olmaya devam ederseniz yeni çekilişte +2 hak kazanacaksınız.
ÖRNEK YORUM:
- Gfc ve google +: Emine Doğan (https://plus.google.com/u/0/1002197220072593292)
-Twitter: Emine Doğan (https://twitter.com/eminedogan234)
-İnstagram: EmineDogan (instagram.com/eminedo8gann)
- Eposta: eminedoğan789@gmail.com

HERKESE ŞİMDİDEN İYİ ŞANSLAR. BU ARADA ÜLKEMİZ İÇİN DUALARINIZI ESİRGEMEYİN LÜTFEN, BÖYLE GİDERSE ÖZGÜRLÜĞÜMÜZ GİDECEKMİŞ GİBİ HİSSEDİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder