16 Ekim 2014 Perşembe

BENİM PASTA EVİM: BENİM PASTA EVİMİN İLK ÇEKİLİŞİ

http://benimpastaevim.blogspot.com.tr/2014/10/benim-pasta-evimin-ilk-cekilisi.html

BENİM PASTA EVİM: BENİM PASTA EVİMİN İLK ÇEKİLİŞİ

BENİM PASTA EVİMİN İLK ÇEKİLİŞİ

Ne zamandır ilk çekilişimi artık yapmalıyım 7 ay oldu blogumu açalı, 6. Ayda yapıcaktım olmadı diye kendi  kendime söylenirken sonunda ne hediye edeceğime karar verdim artık benim pasta evimin ilk çekilişi start alabilirJ 6. Ayımda yapmayı planlıyordum araya tatiller girince birde bir türlü hediyede karar veremeyince biraz aksama oldu…

Görsel alıntıdır. Ürün Kutulu olduğu için kontrol edip kapattım.

Kremikanın 6 kişilik çay takımı var talihliye. Bardak ve tabak toplam 12 parça. Aşk temalıJ 
Ürünün adı: Keramika 12 Parça Yeditepe Yeni Yılda Aşk Çay Takımı” Ben çok beğenerek çekilişim için seçtim. Hediye sponsorlu değildir. Ben bizzat aldım. Çok hoşuma gitti umarım sizde beğenirsinizÜrün kesinlikle kullanılmamıştır, kırığı eksiği var mı diye bakıp kapattım.

20 gün kadar sürdürmeyi planlıyorum çekilişi, eğer katılım az olursa süreyi uzatabilirim.

Zorunlu şartımı tek yazdım kimseyi sıkıştırmak istemiyorum dileyenler ek şartları da yerine getirerek şansını arttırabilir. J

Şartların yanına resimlerle açıklamalarla bilmeyenlere yardımcı olmaya çalıştım.

Zorunlu şartım;
  • ·         GFC de takipçim olmanız. (Sayfanın en altında Bu Siteye Katılın tuşuna tıklayarak.)



Ek Haklar;
  • ·         G+ benim pasta evimi çevrelerinize eklemeniz +1 hak (Sayfanın yan tarafında takip et butonundan çevrelere ekleyebilirsiniz.)



  • ·         Çekiliş haberini G+ paylaşmanız +1 hak
  • ·         Facebook sayfamı beğenmeniz +1 hak  (Facebook yazısını tıklayarak sayfama bağlanıp Beğen butonunu tıklayabilirsiniz)
  • ·         Çekiliş haberini facebookta paylaşmanız +1 hak
  • ·         Çekiliş haberini ayrı bir post olarak görseli ve çekiliş sayfa linkiyle bloğunuzda paylaşmanız +3 hak

Ve tabiî ki katıldığınızı bu postun altına, sayfa linkleriniz, takipçi adınız ve mail adresinizle yorum olarak paylaşmanız.

Herkese bol şans diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder