25 Eylül 2014 Perşembe

KENDİNİN RUH DOKTORU: Kanca Ev Çekilişi Hiç Durmasın, Başlasın :)

KENDİNİN RUH DOKTORU: Kanca Ev Çekilişi Hiç Durmasın, Başlasın :)

http://kendininruhdoktoru.blogspot.com.tr/2014/09/kanca-ev-cekilisi-hic-durmasn-baslasn.html

Kanca Ev Çekilişi Hiç Durmasın, Başlasın :)


Sevgili Blogcanlar, nasılsınız?
Ben Bomba gibiyim.
Çünkü bugün blogumda muhteşem bir çekiliş başlayacak.
Ben bu çekilişe kendim yapıyor olmama rağmen bayıldım ve kazanan arkadaşı şimdiden kıskanıyorum :)
Hatta ne yalan söyleyeyim hediye edilecek ürünler bana geldikten sonra tekrar Kanca Ev alışverişi yaptım :)

Ben düğünüm öncesi bu markayla tanışmıştım.
Süslü püslü Mutfak eşyaları yapıyorlar.
Hepimizi de mest ediyorlar.
Bu konuda öncü olmanın haklı gururuna sahipler tabii ki :)

Gelelim çekilişe.
Şanslı arkadaş Kahve Konseptli bu çatal ve kaşığın sahibi olacak.
Sizce de çok şanslı değil mi?






Şartlar oldukça kolay:
1. Blogumun izleyicisi olmak
2.Kanca Ev Facebook sayfasını beğenmek.

Artı hak için:
-Blogta paylaşmak +5 hak.
-İnstagram hesabımı takibe almak +2 hak(blogtan çekilişe katılacaklar için.)
-Aynı çekilişi İnstagramda da başlatacağım, isterseniz oradan da katılabilir ve şansınızı artırabilirsiniz.
-Diğer sosyal medya hesaplarınızdan çekilişi paylaşmak +2 hak.


Çekiliş yaklaşık 2 hafta sürecek ama net tarih belli değil :) 
Kargo bana ait.
Lütfen paylaşım yaptığınız linkleri  ve email adresleini yazmayı unutmayın.
Şartları yerine getirmemiş arkadaşlar kesinlikle dahil edilmeyecektir.

Bos bol katılımlar olsun :)
Bol şans:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder