26 Eylül 2014 Cuma

happy one day: Çam sakızı çoban armağanı hediye çekilişim :)

http://happy0neday.blogspot.com.tr/2014/09/cam-sakz-coban-armagan-hediye-cekilisim.html

Çam sakızı çoban armağanı hediye çekilişim :)


Herkese merhaba!
   Beni takip ettiğiniz için sizlere minik bir çekiliş yapmak istedim.Çam sakızı çoban armağanı derler ya işte öyle minik hediyelerim var size:)

     Çekilişe katılmak için tek zorunlu şartım, beni GFC ' den ve GOOGLE + dan takip etmek.
    Size ulaşabilmem için güncel mail adresinizi yazmanız.

  Ek hak isteyen arkadaşlar için;

  • Bloğu olanlar bloğunda paylaşırsa + 3 hak
  •  Twitterda beni takip edip çekilişi paylaşanlar + 2 hak 
  • Google + paylaşımı + 2 hak 
  •  Facebook paylaşımı + 2 hak
Çekiliş için açılan blogların paylaşımlarını kabul etmeyeceğim.
Çekilişin son bulma tarihini belirlemedim kapandı yazana kadar katılabilirsiniz.
Ayrıca kargo ücreti bana aittir.
    Paylaşım linklerinizi yazmayı unutmayın :)
       Sevgiyle kalın görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder