16 Eylül 2014 Salı

Bademle Buduk - Yaşam ve Sağlık Blogu: Badem'den tatil hediyeleri

Bademle Buduk - Yaşam ve Sağlık Blogu: Badem'den tatil hediyeleri

Badem'den tatil hediyeleri


Sanırım çok kişinin tatili devam ediyor.
Biz de çok yakında tatil için biraz uzaklaşacağız buralardan...
Yaz tatilleri devam ederken, ben de bir heyecan katayım istedim.
Neler var hediyeler arasında derseniz; 
Yaz dönemine uygun olarak güneş koruyucular, kremler ve tabi ki bol bol  makyaj ürünleri :)

çekilişin şartlarını belirteyim :)
*  blogumu izlemeye almanız (gfc, google+ ve bloglovin)
(sağ üst köşeden blogumu izlemeye almanız, varsa Bloglovin'den ve Google+ dan izlemeniz)
her hangi bir sosyal medya hesabınızdan çekilişi herkese açık olarak duyurmanızı rica ediyorum.
Email ile takip ederseniz yeni hiç bir yazıyı kaçırmazsınız.
** bizi İnstagramtwitter ve facebook hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.

****Çekilişi görseliyle blogunuzda paylaşabilirsiniz.
Bu da +2 hak anlamına geliyor

 Hediyelerimize tekrar bakalım ne dersiniz?


NYX 9lu far paleti, NYX Fat Eye Marker, Max Factor Eye Liner, Farmasi 4lü far paleti, 
City Color 4lü far paleti ve Catherine Arley ruj
Bu yaz rengarenk devam ediyor.



Rosense Tonik, Shiseido göz altı maskesi, Solait güneş koruyucu krem, 
Moshos Garden yüz temizleyici, Organique maske ve krem
Bu yaz tertemiz bir ciltle devam ediyor.



Gratis banyo ve duş jeli, Neva saç spreyi, Doa Kozmetik Argan yağı, İxora vücut kremi
Bu yaz bakımlı geçiyor.


sephora oje

Teoxane cilt bakım kiti, 3 adet mini Sephora oje, 
Antonio Banderas erkek parfümü (ben bu parfümden kullandım, hoş ve ferah bir parfüm)
Bu yaz renkli ve mis gibi geçiyor 



Umarım hediyeleri beğendiniz :)
Bu sefer yine çekiliş formu hazırladım, hepimiz için kolaylık olsun :)
Not: Kargo ücreti yurt içinde elbette ki bana ait...

Çekilişe son katılım tarihi 24.Eylül.2014 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder