11 Ağustos 2014 Pazartesi

BİTMEYEN RÜYANIN PERİSİ ♥: Veee BİTMEYEN RÜYANIN PERİSİ'NİN İLK ÇEKİLİŞİ ♥

BİTMEYEN RÜYANIN PERİSİ ♥: Veee BİTMEYEN RÜYANIN PERİSİ'NİN İLK ÇEKİLİŞİ ♥


Veee BİTMEYEN RÜYANIN PERİSİ'NİN İLK ÇEKİLİŞİ ♥

Herkese Merhaba İlham Perileriiiiiiimmm :)
Bugün çok başka bir yazıyla birlikte sizinleyiiiiim ve gördüğünüz üzere yapmak için sabırsızlandığım ilk çekilişimi başlatıyoruum ♥
Şey ilk önce burayı okuyup öyle Şartları gerçekleştirin olur mu? ^^

Öncelikle blogumda 3 aydır bana yorum yapan destekleyen okuyan herkese kocaman teşekkür ederim. Buraya yazdıkça öyle mutlu oldum ki bir de yorumlarınızı okurken o "denetlenmeyi bekleyen 1 yorum var" yazısı bile beni çoook mutlu etti hep heyecanlandım okurken :))

Ben sizlere çekilişten ziyade blogumdan paylaştığım ilk hediyelerimi vermek istedim :) Biliyorsunuz benim blogum tam olarak bir "Kozmetik Blogu" değil yani Her şeyden oluşan bir blog ^^ 
Herkese hitap etmesini istediğim bir blog olur umarım ♥
Çekiliş hediyelerim de bu yüzden kozmetik ağırlıklı olmadı ve 10.000 Görüntülenme + 50 Takipçi de Söz Vermiştim. Olduğu gün 2 gün içinde 50yi geçti ve bende Ağustos başında başlatayım dedim çokta güzel oldu daha da büyüdük 84 kişilik bir aile olduk :)

Ürünler Hepsi Kendi Paramla alınan ürünlerdir. Firma/Tanıtım ürünleri değildir. 
Emektir :)

O zaman başlayalım! ♥

Hediyeleriim Herkese Hitap Etsin İstedim
Küçük süprizler ya da ekleyeceğim ürünler olabilir :) :

- Avon Advance Techniques Kolay Şekil Almayan Saçlar İçin Şampuan
- Farmasi Euro Fresh Diş Macunu
- Apaks Makyaj Temizleme Pedi
- Neo El Ve Vücut Kremi
- Avon Güneş Gözlüğü
- Form Gül Suyu
- Kavanoz
- Göz Kalemi Seti
- Color Me Lipbalm Vişneli
- Limon ve Lavanta Kolonyası
- Notluk ve Süslü Mandal Notluğu
- Şal
- Avon Göz Kalemi
- Farmasi Mint Yeşili Oje 403
- Farmasi Tester'ları + Avon Parfüm Tester

Ürünlerin hiç biri kullanılmamıştır. Şal dahil yenidir.

"ZORUNLU ŞARTLAR": +1 Hak
1) Bloguma GFC ve Google + Üzerinden Takip Etmek - 
(Yani Blogumun Takipçisi Olmak Üst Tarafta Bu Siteyi takip Et Yerinden ya da İlham Perilerim Yazan Google Friend Connect'den takip Edebilirsiniz.)
2) Google + paylaşımı yapmak
3) Güncel Mail adresinizi Yazmanız Tabi ki Zorunlu :)

EK HAKLAR

1) Twitter Hesabımı Takip Etmek +1 Hak
2) Twitter'da Duyurmak ve Beni Etiketlemek +1 Hak
3) Bloglovin Takip Etmek +1 Hak
4) İnstagram Hesabımı Takip Etmek ve Beni Etiketleyerek #bitmeyenruyaninperisicekilis #cekilis #cekilisvar tagleriyle etiketlemek +2 Hak
5) YoutubeKanalıma Abone Olmak  +2
6) Facebook'ta Çekilişi Paylaşmak +1
7) Tumblr Takip +1
8) Blogunuzda Çekilişi Tek Yazı Olarak Paylaşmak +3 Hak

Ek Hakları bol tutmak istedim yeni olduğum için çekilişi duyurmak ve beni her yerde haberdar olmanız için :)
Toplamda 12 Ek Hak oluyor yani çekilişi kazanmak için şansınız çok artıyor isminiz zorunlu şartla birlikte 13 kere adınız yazılıyor :)

Umarım Hediyelerimi Beğenirsiniiiiiz Hepinizi Çok Seviyorumm :)
Tek 1 Kazanan olacaktır.
Linkleri yazmayı, GFC vs adlarınızı yazmayı unutmayın ve paylaşımlarınızı "HERKESE AÇIK" Olarak paylaşın. 
Çekiliş Süresi Yaklaşık 1 ay olacak.
31.07.2014'te başlamıştır.
***Kargo Bana Aittir.
***Yurtdışı katılımları kabul edemiyorum eğer varsa Türkiye'deki bir akrabanıza yakınınıza kargoyu gönderebilirim
*** Çekiliş Sonrası Takipten Çıkanlar Engelleyeceğim, Gerçek İlham Perilerine İhtiyacım Var Benim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder