31 Temmuz 2014 Perşembe

http://www.elf-ana.com/bir-izleyicime-oto-koltugu-hediye/

Bir izleyicime oto koltuğu hediye!

WALSER-1
Oto koltukları, ebeveynlerin her daim araştırma konusudur. Biz de oğlanların oto koltuklarını yakın zamanda yenilemiştik. Hem kafa karıştırıcı hem de maliyetli bir alışveriş.
İstedim ki; bu yaz sıcağında, üstelik de bazılarınız oruçluyken yorulmayın. Sizler için seçtiğim bir oto koltuğu var ve  takipçilerimden bir kişiye, Walser oto koltuğunu hediye edeceğim.
WALSER
Walser oto koltuğu, fotoğraftaki renklerdedir. 15-36 aylık çocukların kullanımına uygundur. Koltuğun alt kısmını, sırt kısmından ayırarak yükseltici olarak kullanılabilme özelliği vardır. Montajı kolaydır. Hava alabilen ve 30 derecede makinada yıkanabilen kumaşı vardır. Darbe emici, strafor köpükten imal edilmiştir. ECE R44/4 güvenlik sertifikalıdır. Daha detaylı incelemek içinTIK.
WALSER-FOY
Hediye oto koltuğuna sahip olmak için yapmanız gerekenler çok basit:
Solda gördüğünüz g+ butonundan beni takip etmeniz,  tek zorunlu şartım.

Ek haklar istiyorsanız;
Bloglovin‘ den takip ederseniz +1 hak
Twitter‘ dan takip edip, paylaşırsanız +1 hak
Facebook‘ dan beğenip, çekilişi herkese açık olarak paylaşmak +1 hak
Instagram‘ dan takip edip,  #elfanadanhediye hashtagiyle paylaşırsanız +2 hak
Bloggersanız ve blogunuzda fotoğraflı olarak paylaşırsanız +3 hak elde edeceksiniz.

Yukarıdaki ek hakları isteyenler, lüten beni g+ üzerinden takip etmeyi ihmal etmeyin. Takip edip paylaştığınız hesaplarınızı, bu postun altına mail adresinizle birlikte yazın. Son katılım 20 Ağustos saat 23:59′ dur. Katılımlar, yurt içiyle sınırlıdır. Sosyal medya hesaplarınızı, katılım süresi bittikten sonra açık bırakmanızı ve sonuçlar açıklanana dek, paylaşımlarınızı profillerinizden silmemenizi rica ediyorum.

Bol şans diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder