10 Haziran 2014 Salı

Sargita Der Ki: Takipçilerim için 2 ayrı paket hazırladım. Çekiliş...

http://sargitaderki.blogspot.com.tr/2014/06/takipcilerim-icin-2-ayr-paket-hazrladm.html


Takipçilerim için 2 ayrı paket hazırladım. Çekiliş başladı! :)

Herkese Merhaba,
Siz pek tatlı okuyucularımla beraber takipçi sayımın 400 e merdiven dayaması sonucu bu iki paketli çekişi başlatmaya karar verdim :)

                    Birinci paket pembe rengin ağırlıklı olduğu bir çok güzel üründen oluşuyor. :)


Mis kokulu şeyler koydum sizler için.  Göz farından tut da el kremi, vücut losyonu, duş jeli ve deodoranta kadar yok yok :)

Ve hatta kalpli bir adet mücevher kutusu bile koydum :)


İçine yüzüklerinizi, kolye ve bileziklerinizi koyar, beni anarsınız :)


İçinde vücut scrub'ı, losyonu ve kremi bulunan bu çok tatlı hediye de bu kutunun kazananına gidecek..


Bu fardaki renkleri çok beğendim ve bu terracotta far da benim takipçilerime gitmeli diyerek pakete kattım :)


Geçen günkü Gratis alışverişim sırasında çekilişime çok yakışacak, şirin bir lip balm almayı da ihmal etmedim. Bu da sizin olacak :)

Gelelim ikinci paketimize; Bu paketin içinde bazı ürünler daha önceden firmalar tarafından denemem amacıyla gönderilmiş ancak tarafımdan yazısını yazabilmek adına sadece 1 kez denenmiş olan bazı ürünler içeriyor. Bunları da sizlerle paylaşmak istedim elbette. 
Paketimizin içinde Note ve Farmasi gibi değerli firmalar var. :)



Önemli Not: Farlar ve rimel dışında hiç bir ürün denenmemiştir.


Bu paketimde de pembeden vazgeçemedim ve bu tatlı banyo setini sizler için pakete dahil ettim.
Ambalajdaki Macaron resimleri çok sempatik :)


Ve burada da üç terracota ürünün denemelerini görüyorsunuz :)
Umarım bu ürünleri bol bol kullanıp bitirecek birine giderler malum ben far bitirme konusunda hep sıkıntı yaşamışımdır :)

Katılımı nasıl sağlayacağınızla ilgili detaylara geçecek olursak;

Katılım için 3 tane zorunlu şartım var.
1 - GFC den takipçim olmanız.
2- Facebook sayfamı takibe almanız. Onun için şuraya TIK TIK :)
3- Ve son olarak bu post'u Google + ile paylaşmanızı istiyorum. 

Aşağıda bırakacağınız yoruma hangi paketi istediğinizi yazmayı sakın unutmayın. Hangi paketi istediğini yazmayan takipçileri hangi gruba yazacağımı bilemeyeceğim için ve paket tercihi yapanların şansını azaltmamak adına elemek zorunda kalırım. :(

Yorumunuz GFC takip adınızı, Facebook 'tan beğeni yaptığınız isminizi ve Google + paylaşım linkinizi muhakkak içermeli.
Mailinizi eklemeyi de unutmayın.

Ek Haklar;
Facebook ve Twitter üzerinden yaptığınız her paylaşım 2 ek hak,
Blogunuzda yaptığınız resimli paylaşım ise 3 ek hak getirecektir.

Paylaşımlarınızı Herkese Açık olarak ayarlamayı ve linklerinizi yoruma eklemeyi unutmayın.

Çekiliş yine Random Org üzerinden yapılacaktır.
Son Katılım Tarihi; 5 Temmuz 2014.

Hepinize Bol Şans! :)

Hala devam eden diğer çekilişime katılmak için de son günler! 
Onun için de buraya TIK TIK :)



Öpüldünüz !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder