15 Haziran 2014 Pazar

http://ebrueliacik.blogspot.com.tr/2014/06/cupcake-askna-lav-dan-yepyeni-bir.html

http://ebrueliacik.blogspot.com.tr/2014/06/cupcake-askna-lav-dan-yepyeni-bir.html


Cupcake Aşkına! LAV' dan Yepyeni Bir Ürünle Yepyeni Bir Çekiliş!..


Gününüzün bol güneşli, bol kahkahalı, fesatlıktan ve nazardan uzak geçmesi dileğiyle merhaba :) Epeydir çekiliş yapmıyordum ne yapsam diye düşünürken  LAV'dan son gelen cupcake serisi beni benden aldı, hem pembe rengi hem cupcake deseniyle bu çay takımını görür görmez diğer takımlarımın pabucu dama atıldı. Tabii ki gelen hediyeleri tek başıma kullanıp sizleri unutacak değilim :) O yüzden hiç vakit kaybetmeden, daha kendi takımımı eve götürüp bir sofra bile kurmadan çekiliş haberini vereyim dedim.


Yine altı adet çay bardağı ve altı adet altlıktan oluşan LAV çay setini sizden birine hediye etmek istiyorum.




Tabii ki firma vasıtasıyla geldiği için biraz tanıtıma ihtiyacımız var, şartlar her zaman olduğu gibi basit:
Blogumun izleyicisi olmayanlar önce izleyici olmalı ki bundan sonra burda hep buluşabilelim.
Bundan sonrası ise bir tek çekiliş haberinin resimli paylaşımını yapmak. E bunu yapalım ki bu güzel hediyelerin arkası kesilmesin :) Onun için blogu olan blogunda duyurabilir, blogu olmayanlar ise instagram ya da facebook paylaşımı yapıp linkini atabilir. Bu paylaşımlarda @lavturkiye taglemeyi unutmayalım.
Haa fazladan hakkınız olsun isterseniz blogun sağında linki olan facebook sayfamı beğenebilir, instagramdan eebrubayrak olarak beni ekleyebilirsiniz, bunlar ilave çekiliş hakkı olacaktır.
İşte böyle...Katılımı 30 Haziran'da bitirip çekilişi yapıp kazanan kişiye (kargo ücreti bana ait olmak üzere) göndereceğim. (Yalnızca yurtiçi) 
Cupcakeleri, pembeleri en çok sevenler hadi bekliyorum, hepinize bol bol şans diliyorum ☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder