4 Haziran 2014 Çarşamba

Biraz Makyaj Biraz Bakım: Biraz Makyaj Biraz Bakım İlk Çekiliş

http://birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr/2014/06/biraz-makyaj-biraz-bakm-ilk-cekilis.html

Biraz Makyaj Biraz Bakım İlk Çekiliş


Uzun zamandır aklımda olan ilk çekilişimle sizlerleyim. 100. takipçimden sonra başlayacaktım ama sabredemedim. Çok heyecanlıyım. Sizin için seçtiğim ürünleri yakından inceleyelim.


Garnier Saf ve Temiz 3ü 1arada
Bioderma Sensibio H2O
Yves Rocher Portakallı Duş Jeli


Wet n Wild Comfort Zone far peleti
The Balm Down Boy allık


Essence The Lash Curler maskara
The Balm Blend a Hand kapatıcı fırçası
Wet n Wild H2O Proof eyeliner
Burts Bees lip balm
NYC göz kalemi


Alix Avien ve Flormar ojeler

Çekiliş için tek zorunlu şartım GFC üzerinden takipçim olmanız ve takip ettiğiniz ismi mail adresiniz ile birlikte yorum olarak bırakmanız.

Ek şartlar için;
Blogunuzda en üstteki görseli bogumun linkiyle birlikte duyurmanız +3 hak,
Instagramdan takip edip #birazmakyajbirazbakim, #cekilis, #cekilisvar etiketleriyle paylaşmanız ve beni etiketlemeniz +1 hak,
Twitterden takip edip paylaşmanız ve beni etiketlemeniz +1 hak,
Google Plus üzerinden takip edip paylaşmanız +1 hak,
Facebook üzerinden paylaşmanız +1 hak,

15 Temmuz 2014 tarihinde çekilişi sonlandıracağım ve geciktirmeden kazanan kişiye hediyelerini göndereceğim. 

Ek haklar için linkleri yoruma yazmanız yeterli.
Umarım gerçekten isteyen biri kazanır. 
Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder