31 Mayıs 2014 Cumartesi

Benim işim;Dikiş dikmek.: İKİNCİ KUMAŞ ÇEKİLİŞİMİ BAŞLATTIM - HADİ BUYRUN BAKALIM

http://benimisimdikis.blogspot.com.tr/2014/05/ikinci-kumas-cekilisimi-baslattim-hadi.html


İKİNCİ KUMAŞ ÇEKİLİŞİMİ BAŞLATTIM - HADİ BUYRUN BAKALIM

Selam hanımlar
ikincisini düzenlediğim kumaş çeklişime hoşgeldiniz
sizin için güzel parçalar seçmeye çalıştım inşaallah sever ve çekilişime katılırısnız..


ilk parçamız saten çiften 230cm (BAYKUMAŞTAN)
İkinci kumaşımız pamuklu esnekliği olmayan bir kumaş çiften 150cm(BAYKUMAŞTAN)
ince ketenimsi ve dökümlü bir kumaş 220cm 
dantel 40cm eninde 3mt boyu var
1mt çift en etek veya bluzluk dkümlü kumaş (Baykumaştan)
yine dökümlü etek tunik veya gömlek olabilecek kumaş 2mt. çift en
işte bukadar kızlar
şimdi şartlarımıza gelelim

GOOGLE FRİEND CONNECTTEN İZLEMEYE ALMANIZ

       YANİ BU YAZININ EN ALT KISIMDA 
 BU SİTEYE KATILIN BUTONUNA TIKLAYINIZ

HERHANGİ BİR SOSYAL MEDYADA(herkese açık paylaşın ki görebileyim kızlar) VEYA BLOĞUNUZDA EN ÜSTTEKİ GÖRSEL İLE BERABER PAYLAŞMANIZ

LİNKİNİ BU YAYININ ALTINA BIRAKMANIZ

Not: izlemeye almayan ve görselle birlikte paylaşmayanı kabul edemiyorum.
TABİ MAİL ADRESİNİZİDE YAZMAYI UNURMAYIN..
SON KATILIM 1 HAZİRAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder