21 Mayıs 2014 Çarşamba

Alice Makyaj Diyarında: Çekilişim Var!

Çekilişim Var!


Uzun zamandır kendim çekiliş yapmamıştım. Tabii ki firmalarla düzenlediklerim olmuştu ama ben fırsat bulamamıştım bir türlü. O yüzden ilk çekilişimmiş gibi heyecanlandım ^_^



Bu resmi buğulandırmayı ve yuvarlağı falan eklemeyi Miskin Kek sayesinde öğrenmiş bulunuyorum. Sırası değil belki ama teşekkür ederim :) Neyse bakalım hediyelerim nelermiş?

Aralarında benim sizin için aldığım şeyler olduğu gibi firmaların bana hediyeleri var. Her şeyi kullanmam mümkün olmuyor tabii ki, firmalardan hediye edilmiş gibi kabul edin ^_^

Elite Maskara
Oriflame BB krem- Medium
Flormar Lights of Flowers Fuşya Ruj
Yves Rocher Sexy Pulp Lip Gloss
Essence Crystal Liner- Siyah
Any göz ve dudak kalemleri (Dudak kalemlerini de gözümde kullanıyorum ben)


Bebak Acı Badem Makyaj Temizleme Sütü
Rival de Loop Hydro Göz Kremi
The Body Shop Born Lippy Dudak Balmı- Strawberry
Doa Kozmetik Kükürtlü Sabun
Rival de Loop Göz Makyaj Temizleyici- Deneme Boyu
Doa Kozmetik Çay Ağacı Yağı
Institut Esthederm Gentle Deep Pore Cleanser


NOB Oje Temizleme Mendili
Şirin Kutuda Islak Mendil (Kola şişesi gibi düşünün, içindeki paketi açıyorsunuz, çekince çıkıyor, çok sevimli bir şey)
Benri Mendil
NYC Tırnak Sertleştirici


Yves Rocher, La Roche Posay, Cettua ve Down Under Naturals testerlar. 


Bu hediyeleri kazanmak için yapmanız gereken zorunlu şartları olabildiğince basit tutmaya çalıştım. 

  • Beni GFC ile takip etmek. Bunu sağ kısımdaki Bu Siteye Katılın yazan yerden ya da hemen aşağısındaki "Tavşan Deliğinde Kimler Var?" yazısının olduğu yerden yapabilirsiniz. Lütfen açık olarak izleyin yoksa sizi bulamam, katılımınız geçersiz sayılır. 


  • Beni G+'dan takip etmek. Yine sağ kısımda Bu Siteye Katılın yazısının hemen altındaki kutucuktan yapabilirsiniz. Ya da G+ profilime gitmek için tıktık. 

  • GFC ile takip ettiğiniz ismi ve G+ takibi yaptığınız profil linkini bırakıp bir de mail adresinizi yorum olarak yazdığınızda çekilişime katılmış oluyorsunuz. 


Ek hak kazanmak için ne yapmalıyım derseniz... 

Facebook'tan duyurup, duyuru linkinizi bırakmanız +1- Profiliniz gizli olmamalı.

Twitter'dan duyurup duyuru linkinizi bırakmanız +1- Profiliniz gizli olmamalı. 

Çekiliş bloğu olmayan aktif bloğunuzda ilk resim ile duyurmanız ve linkini bırakmanız ise +2 hak kazandıracaktır. Toplu postta yayınlayabilirsiniz, ama lütfen güncel olsun. 

Çekiliş 1 ay sürecek. 21 Mayıs saat 23.59'da sonlanacak. Şartlarda bir sorun olursa yorumunuza yanıt olarak yazarım. Bu sefer mail atmayacağım. Lütfen yazıyı takip edin arada. 

Yurt dışına gönderim yapamıyorum. Kargo ücreti ise bana ait. 

Beni sosyal medyadan ve Bloglovin'den takip ederseniz çok sevinirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder