30 Nisan 2014 Çarşamba

Kozmetik Aşığı: 1 Nisan Çekilişi:)

1 Nisan Çekilişi:)

Şaka değil ama gerçek!=) Çoğu ülkemizde ulaşması zor, yurtdışında sevilen ürünlerden olsun istedim. Umarım beğenirsiniz kankitellalarım. Veeee gelsinnnn ürünleeerrr


Neler Varmış?

- Inglot Oje 143
- Inglot Perfect Concealer/ Kapatıcı
- Catherine Arley Silk Touch Allık 52
- E.l.f. Bronzing Blush 
- E.l.f. siyah likit eyeliner


Ojenin rengine ben vuruldum. Tam bahar-yaz ojesi değil mi ^.^ Bu kapatıcı da her tona gidebilecek, kapatıcı özelliği yüksek, çok güzel ve pratik yapıda olduğu için hemen size kaptım bi tane;)

Daha yakından bakalım;) Önemli: Paketlerini sadece size göstermek için açtım, hiçbiri kullanılmamıştır!
Catherine Arley çok güzel pembe-sedefli bir allık. Ben de benzeri olduğu için bunu da size hediye etmek istedim. E.l.f'ten de çok sevilen siyah likit eyeliner ını ve çok işlevli fırçasını koydum. Fırça bronzer, aydınlatıcı ve allık sürmek için;) Üstelik pembe=)

Kazanan arkadaşa sürpriz hediyelerim de olcaaaaak;)

Zorunlu Tek Şart
Blogumun GFC'den takipçisi olmak(Yukarda sağ üstte pembişli olan 'bu siteyi takip et' 'bu siteye katılın' yazan yeri tıklayarak) ve size ulaşabileceğim aktif email adresinizi yorum kısmına yazmanız

Ek Haklar
1. Bloglovin' den takip ederseniz +1
2.Twitter hesabınızda paylaşırsanız +1
3. Facebook hesabınızda paylaşırsanız +1
4. Blogunuzda en üstteki fotoğrafla paylaşırsanız +2,

Ek hakları yerine getirenler lüüüütfen bloglovin de hangi isimle takip ettiklerini ve twitter, facebook, blogda paylaşım linkini de yazsınlar;) Aksi takdirde ek haklar geçerli olmayacaktır. Bir de kapalı hesap olmaz tabii:)

**Yurtdışına gönderim yoktur.
**Kargo tarafımdan karşılanacaktır.
**Kazanan random.org ile belirlenecektir.
**Kazanan kişi 48 saat içinde dönüş yapmazsa çekiliş tekrarlanacaktır.
**Hesaplar düzenli kontrol edilecek, takipten çıkaran, tweeti silen, facebook/blogda paylaşımı silenin ek hakları iptal edilecektir.
**Birden fazla yorum yazmayın lütfen, geçersiz sayılır.
**Çekiliş blogları kabul edilmeyecektir.
**Ürünlerin hepsi sıfırdır, sadece fotoğraflamak için açılmış, asla kullanılmamıştır.

Bol katılımlı bi çekiliş olsun inşallah:) Çekiliş 30 Nisan 23.00 itibariyle bitecektir:)
Kazananı 1 Mayıs'ta açıklayacağım=) Katılımlarınızı bekliyorum kızçelerim!:* Herkese bol şans=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder