30 Nisan 2014 Çarşamba

http://morrmenekse.blogspot.com.tr/2014/04/bahar-cekilisi.html

Bahar Çekilişi

Bir süredir çekiliş yapmamıştım ve siz izleyicilerime ufacıkta olsa bir hediye vermek istedim.
 
İşte Hediyelerim:
 
 
Avon, Yves Rocher, Essence, Rimmel London, Deborah Milano ve Clinique ürünlerinden oluşan bir paket hazırladım.
 
Hediyelere ayrıntılı bakarsak:
 
 
Essence'nin yeni çıkan all about nude far paleti ve yine çok yeni satışa çıkan görünce desenine vurulduğum Essence Bloom Me Up Koleksiyonunun aydınlatıcısı...
 
 
Rimmel London'un Rita Ora koleksiyonunda yer alan ojelerden Midnight Rendezvous rengi, Avon'un Gel Finish serisinden Lavender Sky rengi, Deborah Milano'nun 850 numaralı ojesi ve Clinique'in yarım boy ojesi...
 
 
Vee son olarak Rimmel London Rita Ora koleksiyonunda ki kalem rujlardan Drive Me Nude rengi ve Yves Rocher'ın Vanilyalı Dudak Balmı'nı siz sevgili izleyicilerimden birine hediye edeceğim.
 
Ürünlerin hiç birinin kullanılmadığını da belirtmeden geçmeyeyim.:)
 
Gelelim katılım şartlarına şartlar gayet basit tabi ki her blog çekilişinde olduğu gibi en önemli şart GFC ve Bloglovin'den blogumun takipçisi olmanız bu çekilişe katılmanız için yeterli olacaktır.
Şansım daha fazla olsun + hak yok mu derseniz var işte şansınızı arttırmak için ekstra katılım hakları:
 
Blog duyuruları +2 hak
Twitter'dan beni takip etmeniz ve çekilişi twitter'da duyurmanız +1 hak
Facebook'ta sayfamı takip etmeniz ve çekilişi profilinizde duyurmanız +1 hak
İnstagram'da beni takip etmeniz ve çekilişi İnstagram'da duyurmanız +1 hak
 
Ve tabi beni bu sosyal mecralarda takip ediyorsanız hangi isimle takip ettiğinizi ve duyuru linklerinizi de mesajınıza eklemeyi unutmayın.
Bir de mutlaka çekilişi kazandığınız takdirde size kolayca ulaşabilmem için mail adresinizi de yazınız.
 
Çekilişin son katılım tarihi 3 Mayıs 2014 00:00
Malesef sadece yurtiçi katılımları kabul edebiliyorum, Adsız katılımlar kabul edilmeyecektir.
 
Katılan herkese bol şans diliyorum.
 
Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder