29 Nisan 2014 Salı

http://kendininruhdoktoru.blogspot.com.tr/2014/04/db-dizayn-ile-anneler-gunu-cekilisi.html

http://kendininruhdoktoru.blogspot.com.tr/2014/04/db-dizayn-ile-anneler-gunu-cekilisi.html

DB - DİZAYN İLE ANNELER GÜNÜ ÇEKİLİŞİ

Biliyorsunuz git gide düğünüm yaklaşıyor. 
Tabii hazırlıklara ve alışverişe son gaz devam :)
 Kullanışlı ve ilginç ürünler ilk tercih sebebim.
Hem İnstgram'daki sunum fotoğrafları beni benden alıyor.
İşte bu arayışlar sırasında Db-Dizayn ile tanıştık. Kaynaştık. 
Ve ben kendime müslüman olmadığımdan sizin için de bir çekiliş ayarladım.
İsmi Anneler günü ama isteyen katılabilir :)


Ben şahsen bu bardağa bittim. Sevgilime çok güzel sunumlar hazırlayabilirim bu bardaklarla.


Harika kadehler.



Gelin damat kadehi şeklinde kullanılabilecek eğlenceli kadehler.



Ve nihayet annenize hediye edebileceğiniz ve üstüne istediğiniz notu yazdırabileceğiniz paşabahçe heybeli serisi bardakları.
Seçim sizin.
Kazanan istediği bardağı alır :)

ŞARTLAR;
-Bloguma üyelik
-Firmanın facebook sayfasını beğenmek.

İşte bu kadar basit.

EK HAk derseniz;
-Blogta duyuru +5 hak.
-Diğer sosyal medya duyuruları +2
-Beni İnstgramdan takibe almak +2


Çekiliş 10 Mayıs'ta sona erecek.
Kargo ücreti bizden :)
Şimdiden bol şanslar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder