30 Nisan 2014 Çarşamba

Dikis Dunyam: Bloğumun 2. yaş çekilişi

Dikis Dunyam: Bloğumun 2. yaş çekilişi


http://dikisdunyasi.blogspot.com/2014/04/blogumun-2-yas-cekilisi.html

BLOĞUMUN 2. YAŞ ÇEKILIŞI


Hayırlı günler arkadaşlar 
Geçen sene bloğumun birinci yaş çekilişini yapmıştım.Bu yılda aynı şekilde 2. yaş çekilişi düzenledim.Aslında mart ayının ilk haftası olması gerekiyordu.Fakat bu sene gerçekten dolu dolu bir yoğunluğum var. Buna da şükür. Rabbim sağlık sıhhatten ayırmasın da işimiz uğraşmak olsun. Geçen sene yaptığım çekiliş sayesinde 
çok değerli blogcanlar edindim. Bu sene de umudum aynı yönde. İnşaAllah bol katılımlı olur.
ilk önce şunu belirteyim.Geçen sene olduğu gibi bu senede,2 kişiye hediye göndereceğim.
Bunun için sizlerden bir iki ricam olacak. 


Öncelikle bloğumun izleyicisi olmanız,çekilişi ilk baştaki resimle beraber duyurmanız.
Bloğumun facebook sayfasını beğenmeniz ve duyurmanız
Bloglavinden takibe almanız ve duyurmanız
Tvitter hesabımı takibe almanız ve duyurmanız 
Yukarıda belirttiğim bu dört şartı yerine getirenler 3 çekiliş hakkı kazanacak.
3 ya da 2 sosyal ağdan takip edip duyuran 2 çekiliş hakkı kazanacak.
Herhangi  bir sosyal ağdan takip edip duyuranlar 1 çekiliş hakkı kazanacak.
Kargo bana ait olacak.Yurt dışına gönderim yapamıyorum. Fakat yurt içinde bir adres gösterirlerse o zaman olur. Çekilişi random org ile yapacağım
4 mayıs pazar gecesi sona erecek. 5 mayıs pazartesi günü inşaAllah sonuçları açıklayacağım. 
Son olarak duyuru linklerinizi ve mail adresinizi bu postun altına bildirmeniz gerekiyor.
Katılanlara şimdiden bol şans diliyorum.

Hediyeler 
Kendi el emeğim mutfak önlüğü.
Cam dörtlü baharat takımı.
Lüle taşı kolye 
İkili fincan takımı 
Desenli peçete 
Makyaj temizleme pedi 
Yukarıda belirttiğim gibi bu hediyeler ayrı ayrı  iki kişiye gidecek.
O zaman çekilişimiz başlasın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder