9 Mart 2014 Pazar

Sargita Der Ki: SARGİTA'DAN KIRMIZI ÇEKİLİŞ BAŞLIYOR !!

http://sargitaderki.blogspot.com.tr/2014/03/sargitadan-kirmizi-cekilis-basliyor.html



SARGİTA'DAN KIRMIZI ÇEKİLİŞ BAŞLIYOR !!

Hepiciğinize merhabalar,
Uzun bir süredir istediğim kadar ilgilenemedim bloğumla.
Ama güzel bir dönüş yapacağımı söylemiştim.
Şimdi sözümü tutuyorum ve blogumun 3. çekilişini başlatıyorum!

Geçen sefer pembeli morlu çekilişime katılım çok iyiydi.
Bu kez Sevgililer gününün ardından gelen bu çekilişimi kıpkırmızı yapmaya karar verdim! :)

Kozmetik, mutfak, takı.. Çeşit çeşit hediye koyduğum bu çekilişimdeki hediyeler de onları seve seve kullanacak birine gider umarım :)

İşte Hediyeler;
Toplamda 18 parçadan oluşan Kırmızılı hediye paketim ..

 Hemen hediyecikleri incelemeye alalım..

Kırmızı işin içindeyse çilek kokmayan bir paket düşünülemezdi. Benim gibi bir mum manyağının paketinde mum çıkması şaşırtmamalı kimseyi. :) 
Yaktığınızda mis gibi çilek kokacak bir mumcuk bu..

Tabii ki bloguma uygun olacak şekilde, kozmetik ürünleri olmazsa olmaz.. Rapsodi marka kıpkırmızı bir stick ve bir likit ruj koydum.. Kırmızı kabıyla paketime yakışacak bir Long lash maskara da ekledim. Gabrini ve Golden Rose ojeleri de kattım. Duramadım Golden Rose nar özlü nemlendiriciyi de konduruverdim sizler için..
Sağdaki kırmızı kalp ise çantanızda taşıyabileceğiniz mis gibi kokan minik bir parfüm..
Banyo keyfiniz için de kırmızı bir topuk taşı ve bordo bir file koyuyorum.. :)

 Bu şirin şeyleri de görünce almadan edemedim. Düğme küpeler! :)

Bu gördüğünüzü önce minik bir züccaciye kutusu sandım ama içini açıp bakınca gül kokan kırmızı bir mum olduğunu gördüm. Mum deyince zaten duramam. Bu da sizin olacak :)

Buna bayıldıııım. Minnak minnak kırmızı ellerle çayınıza şeker atacaksınız :))

Hele bunun şirinliği ne olacak? Böyle tatlı fiyonklu kalem görmedim ben..

Kırmızı etekli cımbızımız bu pakete pek yakıştı :)

Kırmızı mutfak ürünleri.. Çilek nihale, kırmızı fırça ve çilek kokulu bulaşık makinesi kokusu.. :)

Veeee bu paketin en severek hediye ettiğim ürünü.. Tarzını bizzat seçtiğim bu yüzüklük!


Çekilişime son katılım tarihi; 5 Nisan 2014.
Kargo benim tarafımdan karşılanacaktır.
Şuan için yurtdışına gönderim yapmamaktayım.

Zorunlu Şartlar;
GFC den blogumun takipçisi olmanız.

Google + dan beni takibe almanız. TIK TIK ..

Blogumun facebook sayfasını takibe almanız. Şurdan tıklayınca oluveriyor TIK TIK :)

Ek Hak İçin:
Çekilişi blogunuzdan ilk resimle duyurmanız +3 hak ..
Facebook ya da twitter'dan duyurmanız ( her biri +1 hak )

Tabii ki herkese açık olacak şekilde yaptığınız bu paylaşımların linkini yorumda yazmayı unutmayın :)

İnstagram ve diğer sosyal ağları kullanmıyorum o yüzden oralarda paylaşmanız ek hak getirmeyecektir bilginiz olsun.

Çekiliş yine Random.org ile gerçekleşecek.

Yorumunuza mailinizi eklemeyi unutmayın.

Sargita Der ki; 
Hepiciğinize bol şanslar! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder