15 Mart 2014 Cumartesi

MUTLULUK BENİM: Blogda Çekiliş Heyecanı Var !!!

http://www.mutlulukbenim.com/2014/03/blogda-cekilis-heyecan-var.html

Blogda Çekiliş Heyecanı Var !!!

 Merhabalar,
Bundan yaklaşık 1 yıl önce hamilelik dönemimde başladım burada kendimi,hobileri,sevdiğim şeyleri kısacası benim gözümden hayatı anlatmaya...
Ve bu yazma serüveni bana heyecan kattı ... mutluluk kattı ... anlam kattı...

Ben de 24 Mart'ta 1 yaşına giren blogum için minik bir çekiliş yapmak istedim.



31 Mart 2014 tarihinde saat 00:00 da sona erecek olan çekilişimizde 1 kişiye fotoğrafta gördüğümüz kek fanusu ve dantel detaylı üçlü saksıyı hediye edeceğim.



Random org ile belirlenen kişiyi çekiliş tarihi bitiminden sonra 2 gün içinde blogda yayınlayacağım.


Hadi çekilişimizin kurallarına geçelim:

*Öncelikle bloguma üye oluyorsunuz, çevrelerinize ekliyorsunuz ( google+ profilleriniz ve twitter adreslerinizle de üye olabilirsiniz )
 .. bu size + 1 hak kazandıracak.. 

 * Blogunuz varsa çekilişimizi duyuruyorsunuz... Duyuru linkinizi yorum olarak bırakıyorsunuz. 
.. bu size + 1 hak kazandıracak.. 

*Instagram'dan katılmak için buraya tıklayarak takibe alın.
.. bu size + 1 hak kazandıracak.. 

*Facebook üzerinden katılmak için sayfamızı 
buraya tıklayarak beğenin ve bu yazıyı paylaşın...
.. bu size + 1 hak kazandıracak.. 

Blog ile katılan kişiler bu yazıdaki ilk fotoğraf ile aşağıdaki yazıyı yayınlayın.

Mutluluk Benim Blog 1. yaşını kutluyor. Çekilişe katılmak için tıklayın ve şansınızı deneyin... 
...........................

En fazla 4 katılım hakkı kazanabilirsiniz. 
Çekilişimiz 31 Mart Pazartesi sona erecektir ve iki gün için random org ile kazanan kişi blogumdan duyurulacaktır. 



Katıldıktan sonra uyguladığınız basamakları belirterek yorum yazmayı unutmayın.


Yorumlar kontrol edilecektir. Kuralara uymayan yorumlar geçersiz sayılacaktır.
Şimdiden herkese bol şans...


Telif Hakkı http://www.mutlulukbenim.com/2014/03/blogda-cekilis-heyecan-var.html#ixzz2w3AipLfe
İp adresiniz kayıt altındadır. Bu yazıyı kaynak belirtmeden kopyalamak suçtur.
Follow us: @mutlulukbenimm on Twitter | mutlulukbenimblog on Facebook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder