13 Mart 2014 Perşembe

Makeup By Jade: Makeup by Jade' in İlk Hediye Çekilişi ^^

http://makeupbyjade19.blogspot.com.tr/2014/02/makeup-by-jade-in-ilk-hediye-cekilisi.html


Makeup by Jade' in İlk Hediye Çekilişi ^^

Herkese merhaba..


Uzuuuuuun zamandır çekiliş yapmayı düşünüyordum ama fırsat bulup bir türlü çekilişi başlatamadım.. Sizin için çok sevimli bir çanta aldım. Tory Burch amblemi var ama  orjinal değil belirtmek istiyorum! Peki çantayı boş mu göndericem tabi ki hayııır =)

İçine benimde çok severek kullandığım ürünlerden koydum; The Balm Blend a Hand fondöten fırçası, Benri El Kremi, Yves Rocher Göz Makyajı Temizleyici, Isana Stick Deodorant, Superdrug Maske ve Cettua Yağ Kontrol Mendilleri ayrıca yanında bir kaç sürprizim daha olacak.. Umarım hediyelerimi beğenirsiniz :)




Katılmak için çok şart koymak istemedim ama ilk çekilişim olduğundan dolayı bir kaç şartım var;

1- Blog izleyicim olmanız yani Google Friend Connect' ten bu siteye katılın yazan yere tıklamalısınız.
2- Blogger arada estiğinde GFC butonunu kaldırıyor bu yüzden Bloglovin' den takip etmenizi rica ediyorum.
3- Herhangi bir sosyal mecradan duyurmalısınız (Twitter, Facebook, Blog) Tek bir yerden duyurmanız yeter ama 2. ve 3. başka bir siteden duyuru yaparsanız her duyuru artı hak olarak sayılacak..
Ayrıca hesaplarınızın herkese açık olması lazım aksi takdirde paylaşımı göremem ve hakkınızı yok saymak zorunda kalırım!
Bütün işlemler tamamsa linklerle birlikte mail adresinizi yazarak çekilişe katılabilirsiniz..

Çekilişi 24 Mart sabahı sonlandıracağım ve yorumları inceledikten sonra random.org ile kazananı belirleyeceğim..

Çekiliş için açılmış bloglar, hesaplar ASLA dahil edilmeyecektir! G+ paylaşımları dahil değildir! Yurtdışına gönderim yapılmayacaktır..


Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder