2 Mart 2014 Pazar

Kızılcık Şerbetim: Bloğumun İlk Ufacıkk Çekilişi

http://kizilcikserbetimm.blogspot.com.tr/2014/02/blogumun-ilk-ufackk-cekilisi.html


Kızılcık Şerbetim: Bloğumun İlk Ufacıkk Çekilişi

Bloğumun İlk Ufacıkk Çekilişi

   Herkese Merhaba,

   İlk çekilişimi sizlere sunmak istedim. Ufacık mini minicik bir çekiliş biliyorum yakında çok daha iyi çekilişler de yapacağım. Çekiliş ürünleri genelde Avon markasının ürünlerinden oluşuyor.


   Sizlere kendim de kullandığım maskelerden yollayacağım. Gratisten aldığım saç, ayak ve yüz maskelerinin yanında bir de Watsons'tan aldığım Kayısı-Şeftali-Mango ve Ahududu-Kızılcık-Yaban Mersini özlü iki yüz maskesini sizler için seçtim.



   Bu maskeleri ben de severek kullandım. Umarım sizler de beğenirsiniz. Ahududulu olan fotoğrafta açılmış gibi görünse de elinize aldığınızda kapalı olduğunu göreceksiniz. Bunu ben de eve geldiğimde fark ettim. Kesinlikle kapalıdır. İçiniz rahat olsun:)
Yüzümüze, saçımıza ve ayaklarımıza bakım yapmayı ihmal etmeyelim dedim.






   Kendimde kullandığım (hatta fotoğrafta da benimki var) Avon'un göz makyajı temizleyicisini seçtim. Fotoğrafta kullanılmış olduğu belli zaten. Sizler için sipariş verdim kullanılmamış olan ürünü sizlere göndereceğim. Bu ürünü severek kullanıyorum bitmesine yakın hemen bir tane daha sipariş verdiğim bir üründür. Bu yüzden denemediyseniz bile denemeniz için göndermek istedim. Waterproof makyajda çok başarılı olmasa da ben onu seviyorum.

   Ayrıca yine Avon'un bir allığını sizlere yollayacağım. Bu ürünü aldım ancak kullanamadım. Yalnızca bir kez denenmiştir. Zaten aldığınızda göreceksiniz öyle üzerinde deforme falan yoktur. Eğer bu ürünü istemezseniz kazandığınız zaman maille haberleştiğimizde bana yazarsınız ve size göndermem tabii ki. Rengi bana koyu geldi ancak fotoğrafta neden allığın kapağını açmadım bilmiyorum:) Bir fotoğraf daha çekip bu yazının altına en kısa sürede ekleyeceğim merak etmeyin.




   Bir aksesuar dükkanından sizler için aldığım kartvizitlik. Çok şık değil mi? Üzerinde mini mini pırıltılar var ayrıca ufak çiçek detayları da çok şirin duruyor. Her cüzdanımızın bol bol kartvizitlik bölümü olmayabiliyor. Böyle durumlarda bu tarz kartvizitlikler bizler için kurtarıcı görevi görmekte:) Umarım sizler de beğenmişsinizdir.

    Yine Avon'dan aldığım mini mini pırıltılar içeren bir krem var hediye kutumuzda. "Avon Barbie Doll-Icius Hand&Body Lotion"
Özel günlerde boyun kol gibi yerlerinize sürerek kullanabileceğiniz harika kokulu bir krem yolluyorum sizlere:) Her bayanın dolabında böyle bir krem mutlaka olmalı.






   Gratis'ten aldığım Essence Studio Nails :) Minik kağıt törpüler. Kutunun içerisinde 6 adet vardı. Üç tanesini kendime ayırıp üç tanesini sizlere göndermek için kutusuyla birlikte hediye kutusuna ekledim. Üçünün de üzerinde çok şirin desenler bulunuyor. Umarım sizler de beğenirsiniz.




   Avon Clearskin Professional Soyulabilen Arındırıcı Jel'i hediye kutusuna ekledim. Onu da ben değil ama kardeşim severek kullanıyor. Burnuna ince bir tabaka halinde sürüyor ve bir süre bekleyip kuruduğunda soyuyor. Ardından ılık suyla yıkayıp nemlendirme işlemine geçiyor. Kardeşim çok memnun bu üründen ben de o yüzden sizlere yollamak istedim. Ben neden kullanmıyorum? Çünkü burnumda siyah noktalarım falan yok:) Bir gün bu sorunları yaşarsam bu ürünü denerim:) Sizde yoksa bile çevrenizdeki kişilerde bu sorunu yaşayan vardır hediye edersiniz:)

   Yine Avon'dan "Clearskin Blemish Clearing" göndereceğim sizlere. Üçü bir arada temizleyici olarak kullanılabilen bir üründür. Günlük temizleyici olarak, günlük arındırıcı olarak ve haftalık bakım maskesi olarak kullanılabilen güzel bir üründür.Bu ürün güneş kremi ile birlikte kullanılmaktadır. Zaten ürün ambalajı kullanım bilgilerini içermektedir.

    Ve yine Avon'dan Foot Works Beautiful Topuk Yumuşatıcı Krem. Ayaklarımızı da unutmak olmazdı tabi. Her gün vücut ağırlığımızı taşıyan ayaklarımıza bakım yapmayı ihmal etmeyelim dedim. Ayaklarınız için beğendiğim bir kremi yollamak istedim. Sizlerin de beğeneceğini umuyorum.

   Ayrıca sizlere güzel mini mini hediyelerim de olacak onları sürpriz olarak saklıyorum:) Minik testerlar diyebiliriz.

   Şimdi gelelim çekiliş şartlarımıza;

  •    Tabii ki tek zorunlu şartım GFC'den blogumu takip etmeniz. Ve bu postun altına size ulaşabileceğim bir mail adresinizi yazmanız.

   Eğer yok ben ek hak istiyorum derseniz şu şartları yerine getirmelisiniz;

  •    Eğer blogunuz varsa ve blogunuzda fotoğraflar ile çekilişimi ayrı bir post halinde paylaşırsanız +3
  •    Eğer blogunuz yoksa sosyal ağlarda paylaşmanız +1 hak (facebook,twitter,ınstagram) Her biri için +1, yani üçünde de paylaşırsanız toplam +3 hak kazanmış olursunuz.
  •    Bloglovinden beni takibe alırsanız da +1 hak vereceğim. 
  •    Google çevrelerinize eklerseniz de +1 hak vereceğim. 
   Yani çok bonkörüm bu ek haklar konusunda :)  Ancak malesef yurtdışına gönderim yapamıyorum.
Bir de çekiliş blogları çekilişe katılamıyor malesef.

   Bir de duyuruları lütfen herkese açık şekilde yapın ki görelim. Takip ettiğiniz profil adlarınızı ve güncel e-mail adresinizi aşağıya yorum olarak atmanız gerekiyor. Çekiliş bitene kadar duyuruları kaldırmayın lütfen. Kargo ücreti tabii ki bana ait.
 
   Çekilişe katılmak için son gün 7 Mart. 8 Mart'ta sonucu açıklayacağım. Herkese bol şans.

   Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder