20 Mart 2014 Perşembe

http://melodierkan.blogspot.com.tr/2014/02/mavii-bir-cekilis-vaaar.html

http://melodierkan.blogspot.com.tr/2014/02/mavii-bir-cekilis-vaaar.html

Mavii bir Çekiliş vaaar :)

Veeeeeee yine bir çekiliş.. Bu benim 3. çekilişim. Ben neden bu kadar çekiliş yaptığımı sizlerle paylaşmazsam olmaz. Hediye alıp vermeyi çok seviyorum.  Ve hediye kazanan kişinin mutluluğuna ortak olmak beni çok mutlu ediyor :)

Melosh hadi artıkk nedir çekiliş hediyesi diyorsunuzdur.  Bu çekilişimin konsepti mavii:)) 

Flormar ürünlerinden sadece mavi ürünler seçtim. Bakalım neler seçmişim:) 
 Peki bu kutunun içinde ne varmış:) 


Flormarın Dıshy  serisinden idole  kokusunun seti  ki bu idole serisi gerçekten çok hoş bir kokuya sahip ve çok kalıcı. Maviden gidelim :) Flormar 112 numara waterproof kalem  Flormar mat 04  ve  Flormar 429  oje bu paketin içinde :))



Pekii şartlar neler diyeceksiniz ...



bazen görüyorum zorunlu şart  olarak blog takip et G+ tan takip et faceten takip et  gibi 3- 4 zorunlu şart koyuyorlar. bir de ek şart istiyorsan blogda paylaş diyorlar. 



Ben sizden sadece  blogumu GFC ve   G+ tan takip etmenizi  istiyorum.  



Eğer facebook, twitter, G+ ta paylaşırsanız bunu ek hak sayacağımdan şüpheniz olmasın :) Ve yorum kısmında  takip ettiğiniz adı, varsa paylaşım  linkinizi ve  email adresinizi yazarsanız  çok sevinirim.  




Bir ek bilgi ise bu ürünler hiç kullanılmamış ürünler olup bizzat kendim aldım hiç bir kurumdan gelmemiştir. Kargo ücreti bana ait,Yurt dışına maalesef yollayamayacağım. 



Çekiliş kardeşimin doğum günü olan 28 Mart 2014 günü saat 00.00 da bitecektir. Sonucu ise 2 gün içerisinde random.org ile  seçeceğim. Size 2 gün içerisinde yine blogum aracılığıyla açıklayacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder