14 Mart 2014 Cuma

http://gkcfashion.blogspot.com.tr/2014/01/2014-buyuk-cekilisss-mac-bioderma-real.html

Yazar : Gökçe Solmaz9 Ocak 2014 Perşembe


BÜYÜK ÇEKİLİŞŞŞŞŞŞ MERHABA ARKADAŞLAR... 2014 yılına girdik ve hazır bu yılın ilk aylarındayken bir çekiliş yapmak istedim. Bu çekiliş benim ilk deneyimim olucak,elimden geldiğince beğenebileceğiniz hediyeler koydum sizler için ... umarım beğenirsiniz ve de katılırsanız beni çok mutlu edersiniz ... eğer bu çekiliş başarılı bir şekilde sorunsuz olursa her ay 1 çekiliş yapmak istiyorum. Şartlar ;
                 


                     1- çekilişimin altına en beğendiğiniz ürünü yorum olarak yazınız

                     2- instagram,twitter ,bloglovin ,facebook tan takibe alınız ve sayfanızda paylaşınız .

                    - İnstagram: GKCFASHİON    TIKLA
                    - Twitter: GKCFASHİON        TIKLA
                    - Bloglovin: GKCFASHİON     TIKLA
                    - Facebook: GKCFASHİON    TIKLA

                           3- Bu sayfalarda beni takip etmeniz (zorunlu)
                          4- Blogumu takipe alıp blog sayfanızda paylaşınız (zorunlu)
                          5- Birden fazla yorum yapabilirsiniz total üzerinden çekiliş yapıcam
                          6- kargo bana ait olucak
                          7- BU HEDİYELERE BİRDE SÜPRİZ KUTU EKLİCEM
ÜRÜNLER
 1- BİODERMA EYE-FACE REMOVE 500 ML
 2- REAL TECHNİQUS STARTED SET
 3- HELLO KİTTY 2014 AJANDA
 4- HELLO KİTTY HESAP MAKİNASI
 5- HELLO KİTTY ZIMBA
 6- PEMBE MİNİ KIRTASİYE SETİ
 7- VERSACE 2 KUTU TESTER PARFÜM SETİ
 8- AGAHTA TAŞLI MİNİK TOKA
 9- AGAHTA BÜYÜK TOKA
 10- AGAHTA NOT TUTUCU
 11- KENZO BODY LOSYON ,SHOWER JEL
 12- BVGLARİ BODY LOSYON
 13- LANCOME 4 ADET CİLT KREMİ
 14- 2 ADET TYLOLHOT
 15- RENNİE
 16- GRATİS CIMBIZ
 17- 2 ADET FLOMAR MAT OJE
 18- PRADA,RALPH LAUREN,CARTİER,LANCOME,VİCTOR&ROLF PARFÜM
 19- VİCHY,DR.MURAD,ECBORİAN,LANCOME,SİSLEY,JOHN FRİEDA KREMLER
 20- ÇANTA BOY SELİN KOLONYA
 21- MAC FONDÖTEN

 DAHA NE OLSUN DİMİ :)))))))))) VE SÜPRİZ HEDİYEE LÜTFEN PAYLAŞIMLARINIZI EMAİLLERİNİZ İSİMLERİNİZ YORUM KISMINA YAZINIZ HER PAYLAŞIM +1 HAK PUAN OLUCAK ŞANSINIZ BOL OLSUN ..... HERKESİ ÇEKİLİŞE BEKLERİMMM SEVGİLER.................... çekiliş bitim tarihi :17 mart 2014 tür
- See more at: http://gkcfashion.blogspot.com.tr/2014/01/2014-buyuk-cekilisss-mac-bioderma-real.html#sthash.nNcP4m9X.dpuf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder