12 Mart 2014 Çarşamba

http://divadonnabella.wordpress.com/2014/03/06/kadinlar-gunu-icin-hediyelerim-var-size-cekilis-2/

Kadınlar günü için hediyelerim var size ! Çekiliş..

001
Merhabalar, yeni bir çekiliş ile karşınızdayım. Anew serisinin kremlerini kendim severek kullanıyorum. Sizlere de minik bir hediye vermek istedim. Anew Vital 1 haftalık deneme boyu kitini hediye ediyorum.
Bu kitin içerisinde 50 ml temizleyici, 15 ml gündüz kremi, 15 ml gece kremi ve gerçek ürün boyutunda göz kremi bulunuyor. 
Çekiliş şartlarına gelirsek:
Bu güzel pakete sahip olmak için yapmanız gereken sadece birkaç adım var:
1. Divadonnabella Facebook sayfasını beğenmek / buradan
2. Divadonnabella’yı  Twitter’dan takip etmek / buradan
3. Çekilişimizi Facebook/ Twitter veya varsa blogunuzda duyurmak ve paylaşım linklerinizi mail adresleriniz ile birlikte yorum olarak bırakmak.
+1 hak kazanmak için: Instagram’da paylaştığım çekiliş fotoğrafını kendi Instagram hesabınızda beni mentionlayıp (@divadonnabella) ,  #divadonnabella hashtag’i ile paylaşmak. Instagram kullanıcı isimlerinizi yine yorum olarak bırakmayı unutmayın.
Kargo ücreti bana aittir. Çekiliş yurt dışına ne yazıkki kapalıdır.
Son katılım tarihi:15.03.2014 saat 00:00
HAYDİ HEPİNİZİ BEKLİYORUM
Sevgiler
Divadonnabella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder