3 Şubat 2014 Pazartesi

Zerrin'in Penceresinden: 300. İzleyicimi Kutluyorum Hedef 500 :)Hediye Çekilişime

http://zerrininpenceresinden.blogspot.com.tr/2014/01/300-izleyicimi-kutluyorum-hedef-500.html


300. İzleyicimi Kutluyorum Hedef 500 :) Buyrun Hediye Çekilişime


Hem blogumun birinci yılını doldurmasını kutlamak hemde bloguma canlılık hareket  gelsin diye hediye çekilişi yapmaya karar verdim ve birbirinden güzel hediyeler hazırladım. Kumaşlar,  fincan takımı ve bir mutfak önlüğü hediyem.

1- Numara kral tacı baskısı  olan viskon kumaş. Çift en 1 metre
2- numara cupcake baskılı viskon kumaş 1 metre
3- numara ince triko kumaş 2 metre

 Kendi tasarımım olan baykuşlu mutfak önlüğü

Kendime de bir takım aldığım şirin sevimli fincan takımı.
Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler çok basit.  Bloguma izlemeye alın, ilk fotoğrafla birlikte blogunuzda duyurun, facebook sayfamı takibe alın ve tabii ki bu yazıya yorum bırakın :) Herkese bol şans diliyorum. Sadece yurt içine gönderim yapabiliyorum birde adaletsizlik olmasın diye çekiliş bloglarını yorum yazsalar bile dahil etmeyeceğim.
Katılım için son gün 7 şubat, kazanana 14 şubat hediyesi olsun diye :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder