18 Şubat 2014 Salı

http://keyiflisofra.blogspot.com/2014/02/lavanta-kokulu-cekilis.html

http://keyiflisofra.blogspot.com/2014/02/lavanta-kokulu-cekilis.html


LAVANTA KOKULU ÇEKİLİŞ

gürallar,Art craft, çay bardağı, çekiliş, süper, hediye, kolay, alışveriş, ne alsam, meşrubat bardağı, bardak, şekerlik
Çok şık ve her görenin "nereden aldın" diyeceği kadar güzel bir çekilişle yeniden karşınızdayım. Mutfağınıza renk katacak hediyeler neler, bir bakalım;
 Lavanta Dekorlu ;
- 6 adet Zen Çay Bardağı
- 6 adet Zen Çay Tabağı
- Çilek Şekerlik
- 6 Adet Lune Meşrubat Bardağı
gürallar,Art craft, çay bardağı, çekiliş, süper, hediye, kolay, alışveriş, ne alsam, meşrubat bardağı, bardak, şekerlik

gürallar,Art craft, çay bardağı, çekiliş, süper, hediye, kolay, alışveriş, ne alsam, meşrubat bardağı, bardak, şekerlik

gürallar,Art craft, çay bardağı, çekiliş, süper, hediye, kolay, alışveriş, ne alsam, meşrubat bardağı, bardak, şekerlik
2 şanslı kişi, çekilişle yukarıdaki setin sahibi olacak.


Çekiliş için şartlar çok basit;

Blogumun sağ kısmındaki, "Bu siteye katılın" butonuna basarak üye olmak, tık tık 

Facebook sayfamı Beğenip, Takip Et butonuna basmak; tık tık

*Herhangi sosyal medyada çekilişi (bu yazıyı), mümkünse resimli olarak paylaşmak 
(Facebook, Twitter, Blog, Google+, İnstagram...vs)



Şartları yerine getiren keyifli sofra okurlarının, çekilişe dahil olabilmek için; bu yazının altına hangi şartları yerine getirdiklerini, paylaşım linkleri ve mail adreslerini yazmaları gerekmektedir.

Ben daha önce, bir arkadaşımın blogunda kelebekli serisini görmüş, aşık olup,  shop.artcraft.com.tr sitesinden satın almıştım. 

Belirtmeden geçemeyeceğim, hem kargo elime erkenden ulaştı, hem süper özenli paketlenmişti ve bunun yanında ben böyle düzgün çalışan bir müşteri hizmetleri daha görmedim.

Eğer ki siz de benim gibi tüm güzel ürünlere göz atmak isterseniz hemen tıklayıp, zevkle alışveriş yapabilirsiniz.
gürallar,Art craft, çay bardağı, çekiliş, süper, hediye, kolay, alışveriş, ne alsam, meşrubat bardağı, bardak, şekerlik

Herkese bol şanslar, şimdiden kazanan 2 arkadaşımı tebrik ediyorum, güzel günler de kullanmasını ve onlara uğur getirmesini diliyorum...

-Çekiliş 10 Mart tarihinde sona erecek olup, çekiliş videosu blogda yayınlanacak ve en kısa zamanda hediyeler kendisine gönderilecektir. 
-Çekilişin 2 adet kazananı olacaktır
-Kargo ücreti bana ait olup herhangi bir masraf sözkonusu değildir.


Keyifli günler dilerim...

1 yorum:

  1. nazli misilli olarak bloğunu takibe aldım
    nazli misilli olarak facebook beğendim paylaştım
    https://www.facebook.com/#!/nazli.misilli.9/posts/1395465540717161?stream_ref=10
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil