28 Şubat 2014 Cuma

Bayan Vertigo: Bayan Vertigo'dan Fresh Line Çekilişi (Son Katılım Son Katılım 28 Mart 2014)



http://bayanvertigonungunlugu.blogspot.com.tr/2014/02/bayan-vertigodan-fresh-line-cekilisi.html

Bayan Vertigo'dan Fresh Line Çekilişi (Son Katılım 28 Mart 2014)

Merhabalar,

Yunanistan'dan Ev Yapımı Organik Taze Kozmetikler ile bizi tanştıran Fresh Line özellikle doğal ve temiz içeriğiyle beni büyülüyor. Çok severek kullandığım bu marka ve ürünlerini yeni tanımama rağmen çok sevdim, hem sizin tanımanız açısından hem de size güzel bir sürpriz yapmak açısından bu ürünlerden neden size hediye etmeyeyim dedim ve Fresh Line ile size güzel bir hediye kutusu hazırladık :) Herkese veremeyeceğimizden de çekiliş yapmaya karar verdik.


Hediye kutusunun içindeki ürünleri sıralayacak olursak :)

Narlı ve Vanilyalı Vücut Bakım Seti (Narlı Duş Jeli, Narlı Vücut Nemlendirici, Vanilyalı El Kremi)
Toksinler Arından Çamur Maskesi  
Nemlendirici Aloe Vera Maskesi
Fresh Line Numuneleri

Narlı ve Vanilyalı Vücut Bakım Seti'ne bayılacaksınz, o kadar güzel kokuyorlar ki :) Bende de var aynısından, en kısa sürede blogda yazısını da yazarım :)


Taze maskeler de günlük olarak hazırlanıyorlar ve tamamen doğallar. Özellikle her cilt tipine uygun olacak şekilde seçtik ki herkes kullanabilsin dedik :) Gidecek kişi gerçekten çok şanslı harika maskelere sahip olacak :))


Burada da ürünleri tanımanız açısından bir kaç numune :) Her zaman numunelere ayrı bir zaafım olmuştur, çok severim çok. Aralarından Phaedra Vücut Losyonu o kadar güzel kokuyor ki bir de içindeki ışıltılar o kadar hoş ki mutlaka denemelisiniz. Poseidon ise süper bir ürün onu kullandıkça yaz gelsin diye dua ediyorum. Ben denizi özledim resmen :)


Şimdi gelelim çekilişimizin şartlarına: Çekilişe katılmak ise oldukça basit :)
Zorunlu şartlar
Çekilişe katılmak için öncelikle benim takipçim olmanız gerekmektedir, bunun içinse GFC ve Bloglovin'de beni takibe almalısınız.
Fresh Line Türkiye Resmi Facebook Sayfasını beğenmelisiniz, tık tık.

Ek haklar
Blogunuzda ilk fotoğraf ile paylaşım +3
Blogumu Facebook, Twitter, ve Instagram'da takibe alıp çekiliş paylaşımı  +1 (Linkler yukarıda header'ın altında mevcut) (hepsi ayrı ayrı yani toplam +3)

Sonuç olarak bütün hakları kullanarak çekilişe katıldığınızda 7 hakkınız olacak.


Çekilişin 28 Mart 2014 gece yarısına kadar devam edecek ve ben bittiğinde kapandı yazacağım. Ardından kazanan kişiyi random.org ile belirleyeceğim ve iletişime geçtikten sonra Fresh Line tarafından kutusu eline ulaştırılacak. Ayrıca belirtmek istiyorum ki Fresh Line ürünleri özellikle maskeler taze ürünler olduğu için kazanan arkadaşın ürünü hemen o kazandığı gün içinde hazırlanmış ürünlerden oluşacak. Yani bir ay boyunca elimde bekleyen ürünlerden değil, özellikle buna çok dikkat ettik. Taze taze kullanın istedik :)

Özellikle belirtmek isterim ki çekiliş bloglarından yapılan duyurular sayılmayacak. Yorum olarak ise beğendiğiniz isimleri ayrıca belirtmenizde fayda var, karışıklık olsun ve hakkınız yansın asla istemem. Güncel mail adresinizi de eklerseniz, size ulaşmam çok daha kolay olur.

Sevgiler
BV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder