2 Ocak 2014 Perşembe

Reyhan'la Her Şey: Blogumun 4. yaşı hediyelerim varrrrr

Reyhan'la Her Şey: Blogumun 4. yaşı hediyelerim varrrrr
http://reyhanlahersey.blogspot.com/2013/12/blogumun-4-yas-hediyelerim-varrrrr.html

Blogumun 4. yaşı hediyelerim varrrrr




Blogumun 4. yaşına girdiğini buradaki yazımla duyurmuştum..Şimdi sıra bunu kutlamaya geldi..Şimdilik sizlere hediyelerim bunlar ama devamı gelecek

1-Açık pembe 44 beden kapri pantalon (beden 44 ama kalıbı dar, ben de 44 giyiyorum bana olmadı mesela)

2-Banyo lifi

3-Belki bir şey örersiniz diye yün

4-Benri makyaj temizleme pamuğu

5-Watsons yüz maskesi /Nar&Kızılcık

6-Emotion parfüm testerı

7-Nail Sticker

8-Oriflame zımparalı kağıt törpüler

9-China Glaze Oje

Katılım için yapmanız gerekenler=

1-Blogumu izleyiciler kısmından takibe almak
2-Blogunuz varsa blogunuzdan, yoksa face veya twitterdan duyurmanız ve paylaşım linkini,blogumu izlemeye aldığınız kullanıcı adını buraya yorum olarak yazmanız.

Son katılım tarihi=16.01.2014

Kargo ücreti bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder