2 Ocak 2014 Perşembe

http://bifincankahve.blogspot.com/2013/12/ilk-cekilisim.html?spref=bl

İlk Çekilişim :)

Merhaba arkadaşlar, 
Bugün blogu açtığımdan beri aklımda olan ama bir türlü gerçekleştiremediğim ilk çekilişimi gerçekleştirme günü. Blogumun 1. yılı ağustos ayındaydı, fakat ben o günlerde atanma telaşında olduğum için bloga yazı bile yazamıyordum. Zamanı geldi bence...


Naçizane hediyelerim böyle, umarım beğenirsiniz... Blogumda hem kozmetiğe hem kitaplarıma yer verdiğim için ikisinden de olsun istedim. 


1. Senden Önce Ben roman. (Okudum, bitirdim. Sıra sizde.)
2. Dalan El Kremi (küçük)
3. Avon Lip Crayon Ruj (Blog yazısı için swatchladım 1 kere)
4. Gabrini oje.
5. Essence Oje. (1 kere rengini anlamak için sürdüm)
6. Coca Cola Lip Smacker
7. Nob Oje Temizleyici Pedler
8. Avon Yüzük


9. Avon Vücut Spreyi (zambak)
10. Flormar Makyaj Temizleyici Mendil (bilen bilir favorimdir :) )
11. Orta boy kareli defter.

Şartlara gelecek olursak;

1. Blogumu takibe almak zorunlu.
2. Çekilişi ilk fotoğraf ile blogunuzda duyurmak zorunlu.

Ek hak olarak da beni instagramdan takip edebilirsiniz. Çok sevinirim :)

Yorum kısmına blog ve instagram kullanıcı adınızı, blog duyuru linkinizi ve mail adresinizi yazmalısınız. 
Kargo ücreti bana ait.
Yurtdışına gönderim yapılmayacaktır.

Çekilişe son katılım tarihi 3 Ocak 2014 saat 24:00. Sonraki 1-2 gün içinde de açıklamayı düşünüyorum.

Bence çok zahmetli değilim, ne dersiniz? ;) Çekilişime katılacak olan herkese çok teşekkür ediyorum şimdiden.

Bol şans. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder