2 Ocak 2014 Perşembe

Este Es Mi ESTİLO: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN O ZAMAN :)))

http://eryasdilar.blogspot.com/2013/12/bir-yilbasi-cekilisi-de-benden-o-zaman.html?spref=bl


BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN O ZAMAN :)))

Merhaba arkadaşlar,
 Hazır vizeler bitmişken ve boş vaktim çokken kendimi bloğuma daha çok vermeye başladım. Gezinirken çekilişlere rastladım ve insanların birbirine hediye vermesi çok hoş bence. Bende heveslendim ve size naçizane kendimce bir yılbaşı paketi hazırladım umarım beğenirsiniz.

Çekilişle ilgili 2 şartım var . gfc den ve bloglovinden takip etmeniz. 
Bloğunuz da yayınlamanız durumunda +2 hak sahibi olacaksınız. Hepsi bu :)

NOT: GFC DE VE BLOGLOVİNDE TAKİPÇİ ADINIZI YAZIN LÜTFEN. 
SİZE ULAŞABİLECEĞİM MAİL ADRESLERİNİZİ YAZMAYI UNUTMAYIN. 
ÇEKİLİŞ 10 OCAK 2014 E KADAR DEVAM EDECEK. O ZAMANA KADAR KATILABİLİRSİNİZ.  11 OCAK OLDUĞU ANDA ÇEKİLİŞ BİTMİŞ DEMEKTİR. BİR SONRA Kİ HAFTA KAZANANI AÇIKLAYACAĞIM.
KARGO ÜCRETİ DE BANA AİT OLACAK TABİ Kİ. 
HERKESE İYİ ŞANSLAR :)))
YURT DIŞI İÇİN GEÇERLİ DEĞİL ...

      LM DEODORANT VE PARFÜM
      XP DİPLINER
      MAKYAJ PAMUĞU 
      BEAUTY ACCESSORİCES
      GOLDEN ROSE 2 ADET OJE
      TATU BEAUTY RUJ 
      ISLAK MENDİL
      MORFOSE VÜCUT KREMİ
      CLASSİS 2 Lİ FAR ( PIRILTILI ALTIN VE YEŞİL RENGİNDE)
      MAKYAJ ÇANTASI

      















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder