9 Aralık 2013 Pazartesi

YASEMİN UZUNOĞLU: YILBAŞI ÇEKİLİŞİ - Siyah Desenli Deri Çanta ...

http://yaseminindiktikleri.blogspot.com/2013/12/yilbasi-cekilisi-siyah-deri-desenli.html


YILBAŞI ÇEKİLİŞİ - Siyah Desenli Deri Çanta ve Takım Portföy

 Yılbaşı çekilişi için son diktiğim deri desenli çantadan bir örnekte takipçilerim için hazırladım.Ayrıca yanına bir de takım portföy çantasını diktim.



                                                         Çekiliş için 1 ocak son gündür.






Şartlar yine çok kolay  
1. Blogunuz olsun yada olmasın izleyicim olmanız 

       2. Blogu olanların kendi sitelerinde en üstteki resim ile beraber  çekilişi duyurmaları, blogu olmayanların da her hangi bir paylaşım sitesinde çekilişi paylaşmaları ve linki bu sayfada yayınlamaları yeterlidir

        3.  İnstagramda  beni takibe alırsanız sevinirim ama şart koşmuyorum sonuçta herkes akıllı telefon kullanmak zorunda değil.

                       Sadece adsız yorumları kabul etmiyorum ve tabi ki kargo masrafları bana ait.

                                               
          Lütfen linklerinizi  ve mail adreslerinizi bu sayfa dışında başka bir yere bırakmayınız.
                                                                  HERKESE BOL ŞANS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder