28 Aralık 2013 Cumartesi

Sosyoperi'nin Kozmetik ve Kişisel Bakım Bloğu: Sosyoperi blog açılışı çekilişi :) (Duyuru) 15 Oca...


http://sosyoperi.blogspot.com/2013/12/blog-acls-cekilisim-dolu-dolu-harika.html

Sosyoperi blog açılışı çekilişi :) (Duyuru) 15 Ocak 2014'e kadar...

 
Merhabalar... Bloğumu açtım ve pek çok blogda çekilişler olduğunu gördüm. Çok hoşuma gitti, hiç birisini kaçırmadan katılmaya çalıştım. Hem siz blogger arkadaşlarımı tanıyıp tanışabilmek için (istisnasız her gezdiğim bloğu takip ettim, Bloglovinden ekledim, Twitterdan takip ettim ki güncel postlarınızı okuyabileyim), hem de bana çıkarsa hediye ettiğiniz ürünleri deneyimleyip bloğumda yazılarını yazabilmek için...Aslında çekiliş için biraz erken ve ben oldukça deneyimsizim, daha blog düzenlemeyi bile yeni yeni öğreniyorum ancak dayanamadım ve sizler için yavaştan hediye biriktirmeye başladım. Bugün bir baktım ki bir çekiliş için oldukça fazla hediye birikmiş :) Almak kadar vermek de keyifli dedim ve çekilişi başlatmaya karar verdim, her ne kadar sürçü lisan edersem affola :)




   Sadece kozmetik ve kişisel bakımla sınırlı tutmadım hediyelerimi ki farklı tarzlarda yazan bloggerlarla ve farklı konulardan hoşlanan takipçilerle de tanışma şansım olsun. Kozmetikten bakıma, kıyafetten, kırtasiye ürünlerine, kokulu mumlardan ufak şirin oyuncaklara, kitaptan, CD ye, takıdan sevdiğim bitki çaylarına kadar hatta pek çok hediye ekledim sepetime ve bunların hepsi (belki ufak sürprizlerde eklenerek) 1 kişiye gidecek... Gelelim işin eğlenceli kısmına yani hediyelereeee :) Kozmetik ürünlerinin bir kısmı sadece 1'er kere yazılarını yazabilmek için açıldılar ve denendiler(tabi hijyenik olarak). Kıyafetlerin hiç biri kullanılmadı.



 
 
 
 
 1) Victoria's Secret Lip Gloss, Beauty Rush; bu ürünü Los Angeles seyahatimde bol yedekli almıştım, bir tanesi hiç denenmeden size geliyor:)
 2) Ofra Long Lasting Liquid Lipgloss Hollywood; Vanilya Kutumdan çıkmıştı, benim rengim olmadığından birine hediye etmek için ayırmıştım bi kenara, çekilişe kısmetmiş:)
 3) Flormar Long Wearing Lip Gloss, extra shine&wet lips; bunu sizler için seçtim, biraz mor konseptli bir çekiliş olucak gibi gözüküyor...
 4) Image Maker Perfect Liner Pencil waterproof&longlasting; meraktan alıp 1 kere bile kullanmadığım ancak yazısını yazacağim bir ürün sadece.
 5) Avon Perfect Plum Glimmerstick Lip Liner; Avon alışverişimde yedekli almıştım, biri size gelicek.
 6) Alessandro Lip Liner; Vanilya Kutumdan çıkmıştı, sıra gelmemişti kullanmaya size kısmetmiş :)
 7) Verri Kajal C vitaminli sürme; Antakya seyahatimde yedekli almıştım.
 8) Activar  Anti-Aging Science; gece-gündüz ve göz kremlerinin testerları
 9) Acnecianamide; tester
10) Avon fondöten fırçası; yedekli almıştım, hiç kullanılmadı tabi ki.
11) Fresh Look Under Make up krem; 2-3 kere denendi. Orijinal boy.
12) China Glaze Ojeler, 3 adet,1'er kere yazı için denendi; Up All Night , Black Mesh ve It's Alive
13) Inglot Eyelashes; kutusunda hiç açılmamış şekilde takma kirpik, yedekli almıştım.
14) Beden İnceltme Cd'si; umarım ihtiyacınız yoktur ama olanlar olabilir diye eklemek istedim :)
15) Anılardan Silinmeyenler, Sevda Şarkıları; 38 tane klasikleşmiş şarkı var  Cd'nin içinde, umarım keyifle dinlersiniz.
16) 2 tane okuduğum ve sevdiğim kitabımı da hediye etmek istiyorum, aynı satırlardan keyif alabilmeniz dileğiyle; Tana French'in 'Ormanın Derinliklerinde Bir ŞEY' romanı ve Louse L. Hay'ın 'Düşüncenin İyileştirici Gücü'... Okumayı sevdiğim iki türden birer kitap hediye etmek istedim; psikolojik gerilim ve kişisel gelişim...
17) Sevdiğim 5 çeşit bitki çayından 2 şer tane denemeniz için ekledim. Umarım keyifle içersiniz ve seversiniz; GNC' de satılan Organic Mega Tea'nin Rooibos,Nettle ve Echinacea çayları, Doğuş'un Mistik Chai çayı, Doğadan 'ın Yaseminli Yeşil Çayı...
18) Cettuna'nın Oil Control Tissue'si;Yağ emici kağıtlar, hayat kurtarıcılar...Bol yedekli alıyorum.
19) Kokulu mumlar, içinde 3 farklı çeşidi bulunan tütsü ve mor kurdaleli bir naftalin keseciği ekledim, misss...
20) 1 adet dore iç çamaşırı askısı, umarım zevkinize uygundur.
21) 1 adet saç tacı, 1 adet büyük boy kıskaçlı nefti saç tokası ve konsepte uygun 1 adet mor kordonlu saç tokası
22) Bi kaç aksesuar ekledim; sallantılı küpe, beyaz tüylü küpe, akik yüzük, sallantılı kolye, mor yaka iğnesi, küçük deniz kabukları olan bir bileklik Bodrum tatilimden....
23) Kırtasiye cicileri ekledim; Faber Catell fosforlu kalem, LA Disneyland dan aldığım ve kullanmaya kıyamadığım Mickeyli kurşun kalemlerimden 1 tane, yine Disneyland dan ufak sevimli bi not defterciği, bi kaç etiket, notluk vs...
24) Güneş&At Tarot Kartları; Elele dergisinden çıkmıştı, bende farklı tarot kartları olduğu için bunu hiç kullanmadım, hediye etmek istiyorum. Eğlencelik :)
25) 1 tane ufak süs mask ve mor ufak aslancık
26) Kahverengi lastikli kemer
27) Mavi Jeans den kış günleri için şapka, tabi ki kullanılmadı sizin için alındı.
28) Pırıl pırıl pırıldayan bir şal ekledim:)
29) Veee aynısından bende de bi kaç tane olan siyahlı-bejli çok şık bir panço aldım sizin için, standart beden herkese olur hiç merak etmeyin:) Panço seçmemin nedeni buydu...

   İşte hediyelerim bu kadar, kargo gününe kadar belki ufak sürprizler eklenebilir :) Herkesin zevkine hitap edebilecek bi kaç hediye olsun içinde diye çok farklı tarz ve gruplarda hediyeler seçmeye çalıştım.




   Gelelim şartlaraaaa :))) Hiç merak etmeyin, çok çok basit tuttum zorunlu şartı...Sadece bloğumun Google Friend Connect' den, takipçisi olmanız 1 hak kazanmanız için yeterli... Ancak bana yetmez, ek haklar istiyorum diyorsanızzzz ;

* G+ dan takip etmeniz +1
* Bloglovinden takip etmeniz +1
* Twitterdan beni takip etmeniz +1 ; https://twitter.com/SosyoPeri
* Twitterdan çekilişi beni de tagleyerek paylaşmanız +1
* Facebooktan paylaşmanız+1
* İlk fotoğrafla beraber blog paylaşımlarınız (ayrı bir post olmalı) +3
 ***Toplamda hepsini yerine getirirseniz 9 hakkınız olmuş oluyor. Tabi tüm paylaşımların dışarıya açık olması gerekiyor ve linklerini aşağıya yorum olarak bırakmanız gerekiyor. Ve de hangi isimle takipleri yaptığınızı yazmalısınız. Size ulaşabileceğim e-mail adresini eklemeyi unutmayın. Çekiliş için 15 Ocak (gecesi 23.59) son gün ve çekiliş bittikten kısa bir süre sonra hem blogdan açıklayacağım, hem de verdiğiniz e-mail adresinden kazanan kişiye mail atarak haberdar edeceğim talihlimi:) Tabi kargo ücreti bana ait ve bu nedenle sadece yurtiçindeyseniz çekilişime katılabiliyorsunuz. Daha önce denemedim ama sanırım genelde Random'dan yapılıyor çekilişler, alternatif öneriniz varsa ve çekilişle ilgili öneri ve olumlu-olumsuz eleştirilerinizi yorumunuza eklemeniz beni çok mutlu eder bundan sonraki çekilişler için nelerin daha hoşunuza gideceğini bilebilmem adına. Bol fotoğraflı, bol hediyeli ve uzun bir çekiliş yazısı oldu.
Şanslı olan kazansın :))) Bir blogger arkadaşım kazanırsa umarım yorumlarını bloğunda paylaşır. Sevgiler... Güzel günlerde nice paylaşımlarda buluşmak dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder