30 Aralık 2013 Pazartesi

http://yaseminjess.blogspot.com/2013/12/yaseminin-kozmetiginden-busbuyuk-ylbas.html



Yasemin'in Kozmetiği'nden Büsbüyük Yılbaşı Çekilişi ♥

Herkese Merhaba.

Ne zamandır aklımda olan ve bugüne nasip olan büyük yılbaşı çekilişimi başlatmış olmanın mutluluğunu yaşıyorum :)


Herkes yılbaşı çekilişi başlatmış.İnanılmaz üzülüyordum ben niye başlatmıyorum diye.Allah'ıma şükür bugüne nasip oldu :)


Sizin için bugün çok güzel ciciler aldım.Kendime yılbaşı hediyesi alsam bu kadar mutlu olmazdım çünkü blogum benim için çok değerli.Umarım gerçek okuyucularımdan ve gerçek takipçilerimden biri kazanır diyorum ve hemen hediyelerime geçiyorum :)















1.Angel Tear Duş Seti.
Shower Jel 250 ml. & Pembe Sünger & Body Lotion.
( Duş Jeli & Pembe Sünger & Vücut Losyonu )







2.Bioderma Sensibio H2O 500 ml.





3.Şelale Aseton
Süngerli Oje Temizleyici







4.True Spirit Pempe Allık Fırçası.








5.Color Me Lip Care Dudak Nemlendiricisi.






6.Golden Rose
Rich Color







7.Çift Kapli Kolye.






8.Kalp Şeklinde Küpe.






9.Renkli Bileklik.





10.Yıldızlı Bileklik.







11.Avon Instınct Bayan Tester.






12.Avon Anew Tester.





Umarım hediyelerimi beğenmişsinizdir.Evet bu güzel cicileri kazanmak için yapmanız gereken zorunlu şartlar ;


1.Blogumu GFC,Bloglovin,Google + eklemeniz.

 Lütfen takipçi isimlerini ayrı ayrı yazın.

Ek Haklar için ;


1.Beni Twitter'dan takip etmeniz ve çekilişi twitterda beni etiketleyerek duyurmanız +1 hak.


2.Facebook paylaşımı +1 hak.


3.Blog Paylaşımı +2 hak.



4.Google + duyuruları +1 hak.


ÖNEMLİ NOT : Twitter adınızı ve profilinizi,facebook paylaşım linkinizi,blog paylaşım linkinizi,google + paylaşım linkinizi yazmalısınız.Sadece 'Paylaştım.' yorumunu kabul etmiyorum.
Mail adreslerinizi de bırakmayı unutmayın :)

Kampanya blogları boşuna yorulmayın.Kabul etmiyorum.

Çekiliş içim net bir bitiş tarihi veremiyorum.Muhtemelen 2014'ün ani bir gününde pat! diye açıklarım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder