9 Aralık 2013 Pazartesi

http://misspoine.blogspot.com/2013/12/misspoinenin-ylbas-cekilisi.html

http://misspoine.blogspot.com/2013/12/misspoinenin-ylbas-cekilisi.html



Miss.Poine'nin Yılbaşı Çekilişi ♥


Merhaba Canlar!
Ya bir insan hediye verirken bu kadar mutlu olur mu?
Bu sefer ki çekilişim diğeri gibi büyük olmayacak. Aslında hediye biriktirip başlatmak istiyordum ama dayanamadım.
Biriktirdiklerim arasında Pur Blanca seti ve bir kaç avon ürünü vardı. Dün sözlümle alışverişe çıktık. 
Ben blogumda takipçilerime yılbaşı çekilişi yapmak istiyorum dedim. Beni kırmadı gezdik biraz ancak bu kez bazı kararsızlıklar yaşadım.  Yılbaşı indirimini bekleyip başka bir çekiliş yapmaya, bu çekilişi mini tutmaya karar verdim.

Bu paketin içinde denemediğim sadece bir ürün var. Diğerleri memnun kaldığım ürünler, sizler için de bunları seçtim. 


Avon Pur Blanca Parfüm ve Vücut Losyonu

Flormar oje
Rivalde Loop Young Bej far
City Color 4'lü far ( her çekilişime ekleyeceğim bir ürün)
Rival de Loop Young maskara
Avon siyah göz kalemi

Lilibe disk pamuk
Anew Cilinical her yaşa uygun antiage ikili göz kremi

  

Avon A.T.Argan Yağı içeren Saç maskesi
Bir kaç deneme ürünü 

Ürünlerin hiç biri kesinlikle kullanılmamıştır.

Umarım beğenirsiniz. Çam sakızı öğrenci armağını :)


Gelelim hediyeyi kazanmak ve katılım haklarını artırmak için neler yapacağız.

Zorunlu İsteğim

- GFC'de beni izlemeye alınız ve hangi isimle izlemeye aldıysanız lütfen yazınız.
(Örnek: Poine Pa)

Ek haklar için yapmanız gereken

- İlk resmi ile blogunuzda paylaşırsanız +3 hak . Paylaşım linkini eklemeyi unutmayınız.

- Twitter'da beni takibe alıp paylaşırsanız +2 hak . Twitter paylaşım linkini eklemeyi unutmayınız.
Twitter hesabım için TIKLAYINIZ
(Montion için @MissPoine1)

- Facebook ve İnstagramdan duyurursanız her biri için +1 hak. 
Facebook sayfamı beğenirseniz sevinirim. TIKK

- Bloglovin'de takibe alırsanız sevinirim. (Örnek: misspoinepa)


Lütfen herkese açık paylaşım yapıp link atınız :) 


Önemli: 
Mail adresinizi lütfen doğru bir şekilde yazınız. Çekilişi kazandığınız durumda; yorumda yazdığınız mail adresi dışında bir mail ile adres bilgisi verilirse dikkate almayacağım.
- Zorunlu şartı yerine getirmiş herkes çekilişime katılmaya hak kazanacak. Ancak belirttiğim ek haklardan, aktif olmayan kullanıcılar faydalanamayacak. Hediye çekilişi için açılmış hiç bir sosyal ağ paylaşımını kabul etmeyeceğim. Bunun tek bir nedeni var: Bloguna, twitterına, facebook sayfasına vs. emek vermiş insanların; sırf çekiliş için açılmış ağlardan yapılan paylaşımlarla önlerine geçilecek olmasıdır. 
Göstermiş olduğunuz hassasiyetten ötürü teşekkür ederim.

Finallerimden sonra açıklayacağım. Kapandı yazana kadar katılım yapabilirsiz.Sevgiyle kalın :)

Kargo ücreti bana aittir. Yurtdışından katılımları maalesef kabul edemeyeceğim.  

1 yorum: