24 Aralık 2013 Salı

hayatın renkleri: Yılbaşı Hediyelerim

http://cemrelifestyle.blogspot.com/2013/12/ylbas-hediyelerim.html

Yılbaşı Hediyelerim


Kış mevsiminin en güzel zamanlarını yaşıyoruz, yılbaşı geliyor, her yer süslendi, cıvıl cıvıl oldu. Bu soğuk, kasvetli havaları atlatmak için çok iyi motivasyon oluyor. Aralık ve Ocak aylarının ayrıca güzel anlamı var benim için. Aralık'da benim, Ocak'da canım kızımın doğum günü var. Bol bol hediye zamanı yani bizim için. Bu arada sizi de unutmadım ve harika hediyeler hazırladım, umarım beğenirsiniz.


1.Lancome Tendre Voyage Makyaj Paleti (Süper güzel bir palet, 4 far, 1 allık, 1 ruj ve 1 gloss'dan oluşuyor ve her biri için fırçaları var. Harika bir yılbaşı makyajı için)
2.Oysho Çorap (Sıcacık bir yeni yıl için)
3.Rimmel Oje - 706 Classical Red (Tabi kırmızı ojesiz olmaz)
ve Granier BB krem, Neutrogena bakım kremi, Repetto parfüm sampleları.

Gelelim kazanmak için yapmanız gerekenlere,

Zorunlu şartım bloğumu burdan (sağdaki "bu siteye katılın" linkinden) takip etmeniz. Sanırım gfc de bir problem var, burdan takip edemeyenler mutlaka bloglovin ya da instagram'dan takipçim olmalısınız.

Ek hak kazanmak için,

1. Bloğunuzda duyurup çekiliş link paylaşımı için +2 hak (Blog takipçi sayısı min.25 olmalı)
2. Google+ eklemeniz ve bu postu g+ yapmanız için +1 hak
3. Facebook'ta duyurup çekiliş link paylaşımı için +1 hak
4. Bloglovin'de takipçim olursanız +1 hak
4. Twitter'da takipçim olursanız +1 hak
5. Instagram'dan beni ekleyip yukarıdaki çekiliş fotosunu yayınlarsanız +1 hak

Paylaşım linklerinizi, kullanıcı isimleri ve mail adresinizle birlikte yorum bölümüne bırakın lütfen. Çekilişim 26 Aralık 23.59'da sona erecektir. Bol şanslar ve teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder