31 Aralık 2013 Salı

Gece Işıltısı: Gece Işıltısı 1 yaşında

http://geceisiltisi.blogspot.com/2013/12/gece-isiltisi-1-yasinda.html 

Gece Işıltısı 1 yaşında 

Merhabalar, 
Blogum 1 yaşında! 
Bloguma yazmaya başladığımdan beri o kadar eğleniyorum ki, yeni ürünler alıyorum, deniyorum, yorumluyorum... İzmir Blogger arkadaşlarımla tanışma fırsatım oldu. (bknz: http://geceisiltisi.blogspot.com/2013/05/blog-bulusmas-anneler-gunu-etkinligi.html) İzmir dışındaki blogger arkadaşlarımla ise sürekli konuşuyoruz hepsini çok seviyorum. İlk günden beri hep yakın davrandıkları için onların yardımlarıyla güzel bir seviyeye geldiğimi düşünüyorum ama daha çok yolum var onunda farkındayım. 
Şimdi gelelim izleyicilerime onlara ise bayılıyorum. Onları mutlu etmeye, sevindirmeye...
Şimdiye kadar yalnız bırakmadıkları içinde onlara da buradan teşekkür edip 1. yaş şerefine ufak bir hediye etmek istiyorum.

Avon ürünlerinden oluşan bir paket! Ürünleri kendimde denemedim fakat size alırken kendime de aldım. İler ki zamanda ürünler hakkında yorumları görebilirsiniz







Şimdi gelelim şartlarımıza;

Twitter adresimi takip etmeniz ve @MAydin88 etiketiyle paylaşım yapmanız.
Facebook sayfamı beğenmeniz ve @GeceIsiltisi etiketiyle paylaşım yapmanız.
G+ da paylaşım yapmanız.

****Blogu olan arkadaşlarım ise toplu resim olarak duyuru yaparlarsa +2  hak sahibi olacaklar.

3 Ocak 2014 tarihinde buradan açıklayacağım. Kargo bana ait! Geçerli mail adreslerinizi paylaşımlarınız ile birlikte yoruma yazmayı unutmayın!
 Bol şanslar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder