8 Aralık 2013 Pazar

FULL BEAUTY'S: BÜYÜK YILBAŞI ÇEKİLİŞİ

FULL BEAUTY'S: BÜYÜK YILBAŞI ÇEKİLİŞİ


BÜYÜK YILBAŞI ÇEKİLİŞİ



Yılbaşı havasına girmişken, yeni bir çekiliş yapmak şart oldu :) 

 Ağırlıklı olarak; benim de kullandığım bakım ürünlerinden oluşan paket hazırladım. 

Daha yakından bakalım, neler varmış hediyelerim arasında ;)





Diadermine Lift+ Güneş Koruyucu Krem:  Güneş koruma özelliğinin yanı sıra kolajen üretimine destek sağlayıp cilde sağlıklı pürüzsüzlük kazandırdığını iddia ediyor. 1 yıla yakın süredir ben de kullanıyorum, memnunum. 

Acnecinamide Jel Krem: Ayni serinin Scrub peeling krem ve mendilini  yaklaşık ayda 1 derin temizlik için kullanıyorum,  1 alana 1 bedava gibi hediyeli bir alışverişte almıştım kremi, sivilce sorunum yok, ihtiyacı olan birine gitsin istedim. 


Avon BB krem (medium) 


Oriflame Divine Vücut Kremi: Uzun Süre parfümü ile set olarak kullandım, hafif yumuşak güzel bir kokusu var, banyo sonrası ıslak cilde süt-krem-nemlendirici vs. ihmal etmemek gerekiyor kışın cildimiz için. 


Avon Mefa Effects mascara: Son Avon alışverişimde temsilcimin hediyesi olur kendisi, halen kullandığım 4-5 rimelim olduğu için, macera aramaya gerek duymadım, kapağını bile açmadım, sizin için ayırdım. 


Golden Rose E vitaminli besleyici Ruj (kırmızı)

Umarım beğenmişsinizdir :))

Ürünlerin hiçbirisi kullanılmamıştır. 


Gelelim bu ciciler için çekiliş şartlarına; 

Zorunlu şartlar
 Blogumun izleyicisi olmak
Twitter takipçim olmak
Çekilişi Facebook'ta herkese açık olarak paylaşmak
Çekilişi Twitter'de herkese açık olarak paylaşmak 

Ekstra haklar için
Blogu olanlar için; bloglarında resimli güncel paylaşmaları (+1 hak)
İnstagram paylaşımları (+1 hak)
G+ paylaşımları (+1 hak)


Önemli not: Önceki çekilişlerde çok karşılaştım, paylaşımların silinmesi, herkese açık olmaması, yanlış link verilmesi vs. durumunda, sadece o şart gerçekleştirilmemiş gibi değerlendirmeyeceğim, tamamen çekiliş dışı bırakacağım. 

Sadece Türkiye için gönderim yapabilirim. Kargo ücreti tabii ki bana ait :) 

Son gün: 31 Aralık 2013 

2 yorum:

  1. slm gfc deniz öz face ve twitterda paylaştım
    https://www.facebook.com/denizz.oz/posts/624674040927071
    https://twitter.com/denizaol/status/411817561223741440
    deniz Öz
    deniz08180@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. mrb.twetterda sanıyorum ki doğru takibe aldım.takipçi adım: @frezya29

    çekilişi paylaştım: https://twitter.com/frezya29/status/411819453710479361

    çekilişi facede paylaştım

    https://www.facebook.com/suzan.dogan.754/posts/10202772386498595

    bloğu suzan7814 kul.adıyla takipteyim.kolay gelsin.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil