24 Aralık 2013 Salı

DarkBlueKitty Beauty: Yılbaşı Çekilişim: Benefit Dandelion Mini Set & Kaeya Bileklik Seti

http://darkbluekitty.blogspot.com/2013/12/ylbas-cekilisim-benefit-dandelion-mini.html


Yılbaşı Çekilişim: Benefit Dandelion Mini Set & Kaeya Bileklik Seti

Henüz Urban Decay çekilişim yeni sonlanmışken takipçilerimi yılbaşında hediyesiz bırakmayayım dedim ve mini bir çekiliş düzenlemeye karar verdim. Mini boy Benefit Dandelion allık & gloss setinin yanında Avon Kaeya bileklik seti hediye ediyorum. Yine şartları çok kolay bir hediye :)



Zorunlu şartım sadece :
Blogumu GFC ve Bloglovin'den takibe almanız, GFC ve Bloglovin profil linklerinizi (sadece isim değil)bırakmanız.

GFC ara ara çalışmıyor, buraya tıklayarak da GFC takibine alabilirsiniz. 

Ek Katılım Hakları:

Blog (üstteki resimli yeni bir postta paylaşım), Twitter, Facebook ve Google+ paylaşımlarının açık linkleri :+1er ek katılım  
Instagram hesabımı takibe alma ( instagram.com/darkbluekitty/  ): +2 katılım hakkı

Tüm paylaştığınız linklerin benim görebileceğim şekilde açık olması gerekiyor, yoksa ek şartları saymayacağım.


Yorumlarınızda gerçekleştirdiğiniz şartları açık linkler ve profil isimleriyle, size ulaşabileceğim güncel bir mail adresi ile yazarak çekilişe katılabilirsiniz.

Hediyeler sadece Türkiye içine yollanacaktır. Son katılım tarihi ise 27 Aralık Cuma.

Herkese bol şans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder