18 Kasım 2013 Pazartesi

Vişne Tadında: HEDIYE CEKİLİSİ | H&M Cosmetics

http://www.visnetadinda.com/2013/11/hediye-cekilisi-h-cosmetics.html

HEDIYE CEKİLİSİ | H&M Cosmetics

Merhabaa,

Bu hediyeleri aranızda hatırlayanınız var mı :))
Sene başında Floransa H&M den aldıgım cicileri size teşekkür olarak hediye etmeyi borç bilmiştim. Şimdiyse arkadaşım İtalya'dan döndügünde bilin bakalım bana neler getirdi.

Bunları gerçekten çok keyifle kullanıyorum, siz de kullanın istedim. Türkiye'deki H&M lerde kozmetik bölümü açıldı ama yine bu ürünler yok maalesef.
Bi kere daha bu çekilişi yapıyorum


*Lip Balm Raspberry Sugar
*Body Butter Blood Orange
*Shining Moon Shower Gel&Body Lotion
*Body Splash Pink Petals
Çekilişe katılabilmek için 3 zorunlu koşul ;
1. Vişne Tadında takipçisi olmak.
(Twitter ve google hesaplarıyla mümkün)

2. Blogun varsa post olarak ,yoksa twitter veya facebook hesaplarından çekilişi duyurmak.


3. Vişne Tadında facebook sayfasını beğenmek.
(Sol tarafta butonu var.)

Ekstra hak kazanmak içinse;

Twitter'da 

' Vişne Tadında'nın H&M hediye çekilişi için tıklayın http://bit.ly/1eOEw2v
#visnetadindahediyeler '

tweetini atman +1 hak
(Takip etmek şart değil benim kişisel hesabım, yine de ulaşmak istersen sol tarafta butonu var.)

Yanlış anlaşılma olmasın, yalnızca yukardaki tweeti atanlar ekstra hak kazanacaklardır.Ben bu tweetleri #visnetadindahediyeler hashtag'inden takip ediyorum, hashtag kullanmayanlar ekstra hak kazanmayacaklardır.

En önemlisi de bu postun altına adın soyadın, mail adresin ve paylaştıgın sosyal medya hesabının paylaşım linki.
 + Ekstra hak kazanmak için koşulu gerçekleştirdiysen paylaştığın adreslerin linkleriyle beraber yorum yazmak.

*Çekiliş sadece Türkiye içerisinde geçerli.
Yurtdışına gönderim olmayacaktır.

Çekiliş 1 Aralık gecesi 11.55te sona erecek, kazananın 1 hafta içinde cansin@visnetadinda.com adresime mail atması gerekmekte. Takipte olmalısın.

Kazananı random.org yoluyla belirleyeceğim.

Bol şans!

Sosyal medya hesaplarımdan bana ulaşmak için

Instagram: @cansineksi
Vine hesabım: cansineksi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder